ahpadt Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Er på jakt etter en ultrakompakt laptop, men finner utrolig få alternativer i denne kategorien (10/11" skjerm). Den mest attraktive er Fujitsu-Siemens P-serie, etter det jeg klarer å finne. Forslag? Endret 10. november 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei ! Du kan lese litt her. Der er det snakk om Asus EEE både i 7 og 10 tommer. Erlend Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hmm, netshop hadde en 11.1" Sony Vaio inne tidligere, lurer på hvor den har blitt av... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvor mye har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hmm, netshop hadde en 11.1" Sony Vaio inne tidligere, lurer på hvor den har blitt av... Ingen av VAIO-ene har norsk tastatur, så de er ikke aktuelle. Hvor mye har du tenkt å bruke? Vil jo selvfølgelig bruke så lite som mulig penger. Har ikke noe fixed budsjett siden jeg ikke har bestemt meg for hvor mye jeg ønsker å bruke. Hei ! Du kan lese litt her. Der er det snakk om Asus EEE både i 7 og 10 tommer. Erlend Stilig, men litt laber performance. Endret 11. november 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva med ASUS U1F? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hva med ASUS U1F? Titta litt på den i går. Ganske interessant modell. Kan ikke fordra læret på innsiden av den, men man kan ikke få i pose og sekk. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fornøyd med min LG jeg - 10.6" og 1kg med minste batteriet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Fornøyd med min LG jeg - 10.6" og 1kg med minste batteriet. Hvem fører denne? (A1 Express) Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Selv om det ikke er norsk tastatur,får man fram æøå allikevel med norsk tastaturoppsett i windows.Sitter på en vaio nå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Selv om det ikke er norsk tastatur,får man fram æøå allikevel med norsk tastaturoppsett i windows.Sitter på en vaio nå. Frakten blir vel ganske dyr om jeg skulle kjøpt en TZ/G-modell i utlandet? Prisen på alle disse VAIO-ene er vel ikke akkurat rimelig heller, etter det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fullt av butikker førte den tidligere. Kjøpte min fra komplett for 15000. https://prisguiden.no/product.php?p...amp;view=prices <- Ser ut som om den nettopp har forsvunnet fra det norske markedet. Dette skjedde med LG TX Express og, etter noen måneder kom A1 Express og tok over. Husker jeg rett ble A1 express lansert forrige høst, så dette kan stemme bra, synd du ikke fikk tak i tidligere da, ultraportable maskiner blir billige når de fases ut for en bedre modell Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hallo' Om motivasjonen for å kjøpe 10/11 tommers skjerm er vekten har jeg et bedre alternativ. Du burde kjøpe Toshiba Protégé R500: https://prisguiden.no/product.php?productId=84196 Den er under 1 kg, har batterier som varer en "evighet" og 12' skjerm. Jeg bruker den hver dag på universitetet og det er deilig å ha en maskin som holder en lang dag uten å måtte lade bateriene. Jeg har den aller billigste modellen (under 15 000), men har du råd bør du absolutt vurdere kraftigere prosessor og mer minne ... Tobias Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 "Den bittelille pc-en Asus Eee kommer til Norge i mars neste år. I USA selges den nå for 2100 kroner." Den får du for 2500kr inkl. frakt til Norge hehe Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Personlig ville jeg (og valgte jeg) en Dell D430. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå