JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Dere som har ett 3870X2 i PC-en deres. Gidder dere sjekke i enhetslista om dere får opp ett eller 2 skjermkort. Hos meg kommer det opp to. Trodde det skulle komme opp som kun ett skjermkort jeg. Lenke til kommentar
smy Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Tror er sånt nå du kobler til 2 skjermer så disble den crossfire.99% sikker at er noen sånt. Prøv 1 skjerm og se om satt på crossfire igjenne Hadde et 7950gx2 kort her som gansk on/off med slien Endret 6. februar 2008 av smy Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Men er det noen plass jeg kan se om CF er enablet/disablet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Men er det noen plass jeg kan se om CF er enablet/disablet? GPU-Z? Eller fungerer ikke det? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Jo det funker Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Okay. Da er jeg akkuart inne igjen etter å ha lagt inn Vista 64 på nytt. Lagt inn alle driverene, å også lagt inn nyeste Catalyst. Har bare en skjerm koblet til. Hva skjer, jo samme crappy score i 3DMark06. Kjører GPU-Z som nevnt her, og får beskjed om at CF er disablet. Trodde da denne skulle være enablet i default???? Noen måte å slå den på? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Slo av PC-en. Koblet til LCD på den andre DVI utgangen istedet. Startet opp igjen. Same shit. CF disablet. Dette er rett å slett tragisk..................... Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Slo av PC-en. Koblet til LCD på den andre DVI utgangen istedet. Startet opp igjen. Same shit. CF disablet. Dette er rett å slett tragisk..................... Er Catalyst A.I. enablet? Har du testet på et annet OS? Test et spill med timedemo med Cat A.I. enablet, kjør samme testen mad A.I. disablet, noen forandring i FPS? Everest v4.20.1212 beta viser om Crossfire er på under skjerm/GPU/ATI Crossfire! Endret 6. februar 2008 av Ourasi Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Ifølge denne siden HER så er det ingen plass man kan enable CF i driverne, man kan kun disable det. Endret 6. februar 2008 av r0lfi Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Er Catalyst A.I. enablet? Har du testet på et annet OS? Test et spill med timedemo med Cat A.I. enablet, kjør samme testen mad A.I. disablet, noen forandring i FPS? Everest v4.20.1212 beta viser om Crossfire er på under skjerm/GPU/ATI Crossfire! Jeg skylder deg en øl min venn. Catalyst A.I sto disablet som default her av en eller annen grunn. Etter jeg enablet den gikk jeg fra ca 12500 til over 19000 i 3DMark06. Jeg har ikke engang tenkt på den Catalyst A.I engang jeg. Ja Ja, da er neste steg å koble til den andre skjermen å se om CF fremdeles holder seg aktivert Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Er Catalyst A.I. enablet? Har du testet på et annet OS? Test et spill med timedemo med Cat A.I. enablet, kjør samme testen mad A.I. disablet, noen forandring i FPS? Everest v4.20.1212 beta viser om Crossfire er på under skjerm/GPU/ATI Crossfire! Jeg skylder deg en øl min venn. Catalyst A.I sto disablet som default her av en eller annen grunn. Etter jeg enablet den gikk jeg fra ca 12500 til over 19000 i 3DMark06. Jeg har ikke engang tenkt på den Catalyst A.I engang jeg. Ja Ja, da er neste steg å koble til den andre skjermen å se om CF fremdeles holder seg aktivert Tørst Ourasi gleder seg til flaska kommer i posten-> Endret 6. februar 2008 av Ourasi Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Flaut å ikke ha tenkte på det med Catalyst A.I selv, men det er liksom en justering jeg aldri har brydd meg noe om, eller forandret på. Ourasi, du har PM Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Da kan jeg bekrefte at det faktisk funker å kjøre 3870X2 med to skjermer. Jeg gjør det nå, og fikk akkuart samme scoren i 3DMark06 nå som jeg gjorde istad med kun en skjerm. Var rimelig overgitt istad, men nå som ting faller på plass så begynner smilet mitt å komme på plass igjen Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Da kan jeg bekrefte at det faktisk funker å kjøre 3870X2 med to skjermer. Jeg gjør det nå, og fikk akkuart samme scoren i 3DMark06 nå som jeg gjorde istad med kun en skjerm. Var rimelig overgitt istad, men nå som ting faller på plass så begynner smilet mitt å komme på plass igjen 19 000 poeng i 3dmark 2006 med kun 1 grafikk kort i PC-en må jo bare føles godt. Ikke lenge til du kan slenge inn ett til og få 75% bedre ytelse i spill som Fear o.l. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Da kan jeg bekrefte at det faktisk funker å kjøre 3870X2 med to skjermer. Jeg gjør det nå, og fikk akkuart samme scoren i 3DMark06 nå som jeg gjorde istad med kun en skjerm. Var rimelig overgitt istad, men nå som ting faller på plass så begynner smilet mitt å komme på plass igjen 19 000 poeng i 3dmark 2006 med kun 1 grafikk kort i PC-en må jo bare føles godt. Ikke lenge til du kan slenge inn ett til og få 75% bedre ytelse i spill som Fear o.l. Hadde nå håpt å knekke 20k med oppsettet mitt ihvertfall før jeg sier meg fornøyd. Nå gjenstår bare å finne ett greit program (forhåpentligvis neste utgave av ATitool) å klokke skjermkortet lengre enn det CCC Overdrive lar meg gjøre. 19k var foresten også ved 3.8GHz på CPU'en, så jeg har ett par hundre mhz ekstra jeg kan tyne ut. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hva med RivaTuner da? Det funker hvertfall med HD38x0(non-X2)... Der fikk jeg også slidere som var mer enn lange nok. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde samme problemet som deg JimRamse ang. at GPU-Z ikke viste CF enabled, bare at jeg hadde CF enablet i CCC. Lastet nettopp ned en ny versjon av GPU-Z hvor dette var fikset . Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hva er strømforbruket til et HD 3850 kort ? Og hva er best av 256Mb og 512Mb ? Link Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg hadde samme problemet som deg JimRamse ang. at GPU-Z ikke viste CF enabled, bare at jeg hadde CF enablet i CCC. Lastet nettopp ned en ny versjon av GPU-Z hvor dette var fikset . Sjekket selv med GPU-Z.0.1.6 som sier at CF er disablet. Ytelsen nå derimot sier noe helt annet Stjeler litt fra en post på XS: GPU-Z dont detect crossfire, SLI, X2 properly under Vista Endret 6. februar 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 noen som har testet disse da? http://phyxion.net/cat_view/2-drivers/3-ati.html Sample_R680_xp_vista_8-45a Hits: 777 Date added: 02/04/2008 These drivers were released for the 3870X2 launch. All cards are supported. Both XP and Vista drivers are included. Builddate is 08-01-23. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå