Kent -amdme- Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Tok "Game-o-Meter" testen hos YouGamers for å se om jeg tilfredstilte kravene til 3DMark Vantage... og sjekk resultatet jeg fikk Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Vil tippe det er hardwaren som begynner å bli utdatert. Endret 4. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Vil tippe det er hardwaren som begynner å bli utdatert. Thihi det var det første som slo meg også Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Vil tippe det er hardwaren som begynner å bli utdatert. Thihi det var det første som slo meg også Ja du har nok kjøpt katta i sekken ja...du bør nok oppgradere snarest ja med NY HARDWARE ikke utdatert dritt Kan anbefale HD4870x4 den vil nok gi andre resultater ja.... Lenke til kommentar
pluto68 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Close, but no cigar . Blir vel bedre når 2x3870 i crossfire blir tatt i bruk. Endret 4. februar 2008 av pluto68 Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Alt jeg mangeler er vista... Og jeg foretrekker XP "dessverre"... Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 stock q6600 gir 16-17 tror jeg lite feil fra min siden,vare trøtt nå jeg skrev det. 3.6ghz q6600 er stock for meg i disse dager. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Gi lyd hvis du merker forskjell fra 4 til 8 gb da Til spill og vanlig hjemmefjas merker man neppe noe. Penger i dass. 4 skjermkort derimot... Vista spiser/utnytter all ram man gir den Mer/bedre hardware er aldri penger i dass Hehe... Sant det. Vista er RAM-glad. Tenkte kaste meg på Vista 64bit (og kanskje kjøpe 4GB minne til?) når SP1 slippes. Men test gjerne litt med og uten 8gb. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) HD3870X2 i Crossfire preview... Quad GPU ser bra ut i enkelte spill.... http://www.fpslabs.com/reviews/video/a-bri...ssfirex-scaling Endret 5. februar 2008 av Ourasi Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Blir litt oppgitt av folk som ikke forstår hva man kan bruke 8GB ram til. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Blir litt oppgitt av folk som ikke forstår hva man kan bruke 8GB ram til. Bokmerke i Donald kanskje, eller som smørkniv har jeg hørt har blitt populært i visse "Gutta på Tur" kretser... Endret 5. februar 2008 av Ourasi Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Blir litt oppgitt av folk som ikke forstår hva man kan bruke 8GB ram til. Bokmerke i Donald kanskje, eller som smørkniv har jeg hørt har blitt populært i visse "Gutta på Tur" kretser... *flirer* Endret 5. februar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Blir litt oppgitt av folk som ikke forstår hva man kan bruke 8GB ram til. Servere? VMWare? Jeg mener, siden du reklamerer for "Ønsker du en spennende IT jobb i Oslo hos et velrenomert firma? Kontakt meg her." :!: 8GB gir deg hvertfall ikke for flere FPS i Counter-Strike:Source eller World of Warcraft. Kanskje i Vista, men det er vel på grunn av at Vista i utgangspungtet "stjal" dette i forhold til XP... Endret 5. februar 2008 av Misantropen Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Blir litt oppgitt av folk som ikke forstår hva man kan bruke 8GB ram til. Servere? VMWare? Jeg mener, siden du reklamerer for "Ønsker du en spennende IT jobb i Oslo hos et velrenomert firma? Kontakt meg her." :!: 8GB gir deg hvertfall ikke for flere FPS i Counter-Strike:Source eller World of Warcraft. Kanskje i Vista, men det er vel på grunn av at Vista i utgangspungtet "stjal" dette i forhold til XP... Hmm. Det finnes kansje noen som bruker PC-en til mer enn CS og WOW??!! CS kan du jo forresten kjøre på en commondore 64............ Drittspill Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm. Det finnes kansje noen som bruker PC-en til mer enn CS og WOW??!! CS kan du jo forresten kjøre på en commondore 64............ Drittspill Enig. CS burde bannlyses fra alle LAN-parties. Men det er vel ikke så mange spill som yter fryktelig mye bedre fra 4 til 8GB etter det jeg har sett. Crysis f.eks. yter jo dårlig uansett hva man prøver mener jeg Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Tror dere det kommer et am2+ crossfire hovedkort i micro atx størrelse? Med 2 induviduelle 16xpci-e porter selvagt. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...54&Itemid=1 Sapphire's water cooled Radeon 3870 X2 pictured Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er ikke helt sikker på den radiatoren der. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Misantropen: På jobb har jeg nok av kraftige servere å "leke" med. Derimot hjemme har jeg tonnevis av områder jeg kan bruke masse RAM på og spilling er ikke en av de. Selv om jeg har spilt dataspill i 25 år så utgjør spill en meget liten del av PC bruken. At man tenker spill vs "hva trenger man 8GB minne til"l viser jo bare at man er litt enspora på PC bruken . Det forundret meg eks. at du ikke engang nevnte ramdisk som er benyttet i mange år til "surplus" RAM. EDIT: Men det må sies at et av områdene jeg ville brukt det til hjemme er vmware ja, så ikke noe galt med forslaget Endret 5. februar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Kjapt spr.mål. Kan man kjøre 2 skjermer på 3870X2? Eller er det som ved SLI å CrossFire at man kun kan kjøre bilde på en skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå