Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.

leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ville gått noe serlig over :p

Men stille viftene til heletiden å gå på 50% eller noe sånt istedefor 25% som er alt for lite .......

Mye kaldere da selv med ekstra violt :p

Det med viftene at de går på så også mye prosent, gjør de det fra fabrikk eller er det noe man styrer selv når man clocker ? (har ikke fulgt allverdens med i tråden)

Lenke til kommentar
Ingen av dem går heller forbi 885/1386

Hm, det var rart. Alle BIOSene skal ha endret PLL Divider og dermed fått "fjernet" klokke grensen.

ville gått noe serlig over :p

Men stille viftene til heletiden å gå på 50% eller noe sånt istedefor 25% som er alt for lite .......

Mye kaldere da selv med ekstra violt :p

Er viftene styrt av temperatur eller står de på en fast standard % hastighet? Tenker da på OOB (out of the box) kort.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Ingen av dem går heller forbi 885/1386

Hm, det var rart. Alle BIOSene skal ha endret PLL Divider og dermed fått "fjernet" klokke grensen.

Tenker du på at amn ikek akn klokke lenger enn 862Mhz ?

Jeg tenker på at slideren i CCC ikke går lenger reint fysisk enn 885Mhz .....

Fra fabrikk går dem 25% men du kan stille dem opp i rivatuner og ATItool ......

Lenke til kommentar

er der fornøyd ded 2x3870? eller har dere alle problemer, (kan se sånn ut) av å lese 65 sider.....

vurderer maximus furmula :yes: , i crossfire(som omentrent ingen av dere har skrytt av, mest div å dav, bak å fem , ikke no for en som aldri har sett d i action har mye nytte av nei!!!!!!!!)

ellers blir d xfx780i med 8800gt i sli :love: .

så nu tenger jeg et skikkelig argument........... :innocent:

Lenke til kommentar
er der fornøyd ded 2x3870? eller har dere alle problemer, (kan se sånn ut) av å lese 65 sider.....

vurderer maximus furmula :yes: , i crossfire(som omentrent ingen av dere har skrytt av, mest div å dav, bak å fem , ikke no for en som aldri har sett d i action har mye nytte av nei!!!!!!!!)

Skal nevnes at jeg kjører 3850 CF på maximus formula, og det fungerer kjempe bra, ikke et eneste problem med det sålangt.

Edit: Vil også legge til at jeg driter loddrett i om du "dolker" ATI i ryggen og velger NVIDIA. Du velger hva du liker, jeg gikk for ATI, selvom jeg egentlig er litt NVIDIA fan.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Skal nevnes at jeg kjører 3850 CF på maximus formula, og det fungerer kjempe bra, ikke et eneste problem med det sålangt.

Edit: Vil også legge til at jeg driter loddrett i om du "dolker" ATI i ryggen og velger NVIDIA. Du velger hva du liker, jeg gikk for ATI, selvom jeg egentlig er litt NVIDIA fan.

;) bra, det er mest teknisk prat om oc, 3d-06 og kort som kommer, osv, å det er bra, men funker crossfire i spill også? alle spill eller noen spill? leste om en so hadde testa 24 spill men cf funka kun i 50% av spillene, så han solgte korta!

Endret av kaptein-jack
Lenke til kommentar

Nå har jeg kjørt DriveCleaner og fått fjernet Beta-faenskapet :yes:

Har skjønt at jeg ikke kan yppe meg mot IntelQuad i 3dmark...iverfall ikke i stock oppløsning :roll: så jeg tok noen runder 3dmark06 i HØY oppløsning :D

[email protected]

OCZ@950

HD3870 ( 1stk skjermkort)

3dmark06 - 2048x1536 - 7574poeng - HD3870@stock

3dmark06 - 2048x1536 - 8139poeng - HD3870@850-2500

3dmark06 - 2048x1536 - 8AA - 4914poeng - HD3870@850-2500

post-97480-1200186364_thumb.jpg

post-97480-1200186386_thumb.jpg

post-97480-1200186393_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...