vgdev Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ingen som vet om det går ann å få kjøpt lange crossfire broer. Med tanke på kjølere og sånn. Takker for svar mvh Vgdev Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 tror ikke det men om du er helt desperat kutter du opp den du har og forlenger den med noen små kabler eller litt av en gammel IDe kabel eller noe sånt, men pent blir det ikke .... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal man bruke en eller to CF bridges ved CF med 3850? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 tror ikke det men om du er helt desperat kutter du opp den du har og forlenger den med noen små kabler eller litt av en gammel IDe kabel eller noe sånt, men pent blir det ikke .... Kan jo bli pent, kommer ann på hvor mye jobb man legger i det Kortet jeg bestilte har "forventet-inn-på-lager-dato" den 01.02.2008.. *gjesp* håper det kommer før, en vet jo aldri.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 var og snok litt rundt på atitool forum og er vist en ATITool 0.27 Beta 4 ute for de som vil prøve seg link Dårlig med volt regulering der du okey, er vel en ikke offesiell versjon. men det vi virkelig trenger er mulighet for og øke volt, skal ikke være noen problemer og kunne kjøre 1 ghz til 24/7 setting hvis man har en ok kjøler. dette er det jeg vil ha. eller enklest, en bios som gir litt ekstra volt, og høyere klokk Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kortet jeg bestilte har "forventet-inn-på-lager-dato" den 01.02.2008.. *gjesp* håper det kommer før, en vet jo aldri.. Samme her. Bestilte fra multicom, der det stod at de forventet å få inn varen 09.01.2008. Men den gang ei. Bestilte tilsvarende fra komplett for noen hundrelapper mer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er Call of Duty 4 et spill som overhodet ikke liker overklokking? Klokkene mine er 3DMark06 stabile (vet at det ikke er den beste stabilitetstesteren), men for å spille CoD4 så måtte jeg ned til stock for å få det til å funke Temperaturene gikk aldri over 52C Endret 9. januar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
smy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal man bruke en eller to CF bridges ved CF med 3850? må bruke begge 2 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er Call of Duty 4 et spill som overhodet ikke liker overklokking? Klokkene mine er 3DMark06 stabile (vet at det ikke er den beste stabilitetstesteren), men for å spille CoD4 så måtte jeg ned til stock for å få det til å funke Temperaturene gikk aldri over 52C Vil heller tippe det er driverstøtten for CoD4, spesielt med CF, som ikke er kjempegod. Har litt småtrøbbel selv innimellom med CoD4. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sapphire HD 3870 Atomic Edition, det som er fint med den kjøleren er at den tar bare en kort plass. http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...6&Itemid=40 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det kortet var virkelig interessant, såfremt det ikke er altfor mye dyrere enn referansemodellene. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er Call of Duty 4 et spill som overhodet ikke liker overklokking? Klokkene mine er 3DMark06 stabile (vet at det ikke er den beste stabilitetstesteren), men for å spille CoD4 så måtte jeg ned til stock for å få det til å funke Temperaturene gikk aldri over 52C Vil heller tippe det er driverstøtten for CoD4, spesielt med CF, som ikke er kjempegod. Har litt småtrøbbel selv innimellom med CoD4. Takker, finnes det noen spill som virker 100% med Crossfire som jeg kan bruke til å teste? Lenke til kommentar
smy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 cod4 er fin crossfire støtte eller sånt er hos meg. merker forskjell fra 1 og 2. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Vel det var Powercolor og prøvde du i noe annet enn Vista ? Og den vifta skal ikke bråke noe særlig så da er det dere som er kresene !!!!! Den vifta bråker voldsomt på full guffe.Har den på Powercolor kortet mitt. Jeg løste det på ca 10 min med å nappe ut ledningene fra den orginale 2pins kontakta,og klemte ledningene inn i en vanlig 3 pins.Slik som sitter på kabinettvifter.Koblet stasen til viftestyringa,og dermed hører jeg ikke no mer til vifta.Som jeg skrev i et tidligere innlegg,idle ca 32 grader/load maks 55 grader. Jepp, bråker mye.. Finnes ikke noen overgang da, så man slipper å bryte garantien? Vurderer bruk av angreretten her.. Edit: Hvor finner jeg tempen på kortet? Lenge siden jeg har hatt ATI nå... Endret 10. januar 2008 av Caddy Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Rivatuner, Atitool, eller CCC kan fortelle deg temperaturen. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) 39 grader idle, da har jeg vel litt å gå på tenker jeg.. Edit: 32 grader idle var det ja.. 39 etter litt spilling av crysis på medium. Edit2: Er det noen som har tips om et STILLEGÅENDE 3870 om jeg velger å bruke angreretten? Helst på netshop så jeg kan forhandle litt med dem.. Endret 10. januar 2008 av Caddy Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hvist dette bilde stemmer så får 3870x2 i 3dmark 17414. 1280x1024 Ps får ikke legge opp bilde av det da. Men gleder meg til og se 2 stk 3870x2 i crossfire da. Ps glemte og ta med at det er en q6600 [email protected] Endret 10. januar 2008 av kirjogra Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 sliter du med bilde? kanskje legge inn en link Lenke til kommentar
ThomasBergen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Her kan en lese litt om X2 som kommer i februar. HD3870 X2 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vel det var Powercolor og prøvde du i noe annet enn Vista ? Og den vifta skal ikke bråke noe særlig så da er det dere som er kresene !!!!! Den vifta bråker voldsomt på full guffe.Har den på Powercolor kortet mitt. Jeg løste det på ca 10 min med å nappe ut ledningene fra den orginale 2pins kontakta,og klemte ledningene inn i en vanlig 3 pins.Slik som sitter på kabinettvifter.Koblet stasen til viftestyringa,og dermed hører jeg ikke no mer til vifta.Som jeg skrev i et tidligere innlegg,idle ca 32 grader/load maks 55 grader. Jepp, bråker mye.. Finnes ikke noen overgang da, så man slipper å bryte garantien? Vurderer bruk av angreretten her.. Edit: Hvor finner jeg tempen på kortet? Lenge siden jeg har hatt ATI nå... Du finner tempen i ccc. Du bryter ingen garanti med å skifte fra 2 pin til 3 pin.Bare å nappe ut ledningene å sette dem tilbake igjen det,hvis det blir en garantisak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå