Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
omg, haha, ja det var dyrt men fy #¤%& for en prisforskjell fra meeter.no til ps.no :O det er jo vanvittig, men det der er vel et rendering kort og de bruker vi jo ikke til spill...eller jeg håper ikke noen gjør det for da ville jeg blitt nødt til å slå vedkommende og tatt penga hans :p

 

Skulle gå fint og bruke det kortet til spill, og det ville nok fungere ganske bra til det også... jeg vil tippe dette kortet er basert på 8800GTX, ved og se på kjøleren, pcb og spesifikasjonene. Så en vil nok få samme ytelse som 8800GTX... ;)

 

Men dette er off-topic...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk ingen hvertfall...ikke at det gjør noe...har aldri i mitt liv opplevd å få et spill med et skjermkort jeg faktisk kommer til å spille :p

 

 

jeg synest det er for dumt og betale for bundle...ødelegger jo bare prisen. og sjansen for at det er noe man liker er jo ganske så liten og er det noe du liker er jo sjansen for at man har kjøpt det før ganske så stor :yes:

 

 

synest det er utrolig dårli at det er så få kort som lagervare, er snart gådd 2 måneder nå og det går jo utover oss i og med at prisene ikke presses. noen som vet hva dette kommer av? er det forstor etterspørsel? eller mangles det komponenter?

Lenke til kommentar
Jeg fikk ingen hvertfall...ikke at det gjør noe...har aldri i mitt liv opplevd å få et spill med et skjermkort jeg faktisk kommer til å spille :p

 

 

jeg synest det er for dumt og betale for bundle...ødelegger jo bare prisen. og sjansen for at det er noe man liker er jo ganske så liten og er det noe du liker er jo sjansen for at man har kjøpt det før ganske så stor :yes:

 

 

synest det er utrolig dårli at det er så få kort som lagervare, er snart gådd 2 måneder nå og det går jo utover oss i og med at prisene ikke presses. noen som vet hva dette kommer av? er det forstor etterspørsel? eller mangles det komponenter?

 

Synes det begynner å bli endel kort på lager rundt omkring jeg.Det er verre med 8800GT :D

Lenke til kommentar

Det er ikke Orange box som følger med sapphire sine kort, men black box som består av Half-Life 2 Episode two, Portal, Team Fortess 2 også følger også Day of Defeat Source med .....'

 

De klokekr helt suppert og er spessifisert samme som alle andre standar 3870 nemlig 777/1126 selv kjører jeg de fint på 880/1350 før vmod ....

Lenke til kommentar

Snip fra komplett angående HIS 3850:

 

"Drivers & Utilities, Half-Life 2, 3D-Album PicturePro, Microsoft Dungeon Siege, CyberLink Power2Go 4, CyberLink PowerDirector 3 SE+, CyberLink Medi@Show 3 (Trial), CyberLink PowerBackup (Trial), CyberLink PowerDVD Copy (Trial), Half-Life 2 (Demo), Axis & Allies (Demo), Roller Coaster Tycoon 3 (Demo), Tribes: Vengeance (Demo)"

Lenke til kommentar

må jeg lissom flashe hele biosen for det ? pleier jo bare og være og gå inn i ati tool ,,, tja får se om det da,, viss den er 3pol , kompler jeg den på viftestyringa tror jeg ,,

 

 

men noen som har noen andre programmer i tanke ?

 

har teste ..

 

ati tool .

atuner,

rivatuner,

systool,

speedfan

 

null resultat!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...