The Ghost Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Er nå 60 sekunder unna å vmode mitt første 3870 Skal komme med bilder, men ikke resultater a jeg ikek har med kjøling til kortet ..... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvilke spill er det som ikke fungerer med 3850 i CF? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Er nå 60 sekunder unna å vmode mitt første 3870 Skal komme med bilder, men ikke resultater a jeg ikek har med kjøling til kortet ..... dett ble altså postet i går halv 6..... noen som sitter uten skjermkort hvis velykket kan du lage en liten how to-guide så legger jeg den i første post? er det blyant eller lodding? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 dett ble altså postet i går halv 6..... noen som sitter uten skjermkort Du glemmer hvem du snakker om, The Ghot har miinst 20 skjermkort. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Satt sammen ny maskin til jul, men eg får dårlig resultat i 3Dmark06, nærmer meg 3000 med FSB på 220 på min 5000BE. Har et HiS HD3850 TurboX , valgte det kortet pga. kjøleren som får varmlufta ut av kassen og det såg ut som det var det eneste eg kunne få før jul Har 1.1.0 Basic av 3D Mark og det blir satt opp 0 av 7 på feature tests og 0 av 6 på batch tests før eg starter - hva mangler eg for at alle testene skal kjøres? Har begynt på tom disk med alle oppdateringer (XP Pro), la inn NET3.0 - kanskje skulle eg heller satsa på 1.1 (HiS skreiv hos seg at man trenger 1.1) - henter en WHQL driver til 3850/70 derfra nå.. Her er resten av maskina, har brukt driverene som fulgte med MB fra ASUS Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) dett ble altså postet i går halv 6..... noen som sitter uten skjermkort hvis velykket kan du lage en liten how to-guide så legger jeg den i første post? er det blyant eller lodding? Har nå hos pappa 1stk 8600GT i maskina, 2stk 3870 ligganes og 2stk 2900XT ligganes Har bare ikke fått lagt opp bilde ennå men kan få gjort det nokså fort om ønskelig Har bare rekt å ta det ene kortet og det er lodding (har loddestasjon) med 2x500Kohm variable motsander en for core og en for mem Endret 1. januar 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Har nå hos pappa 1stk 8600GT i maskina, 2stk 380 ligganes og 2stk 2900XT ligganes De er vel strengt tatt ikke dine Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Få opp bilder Ghost! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har nå hos pappa 1stk 8600GT i maskina, 2stk 3870 ligganes og 2stk 2900XT ligganes De er vel strengt tatt ikke dine Har ikke kommet betaling for dem ennå så jo Skal gjøres heanwi Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde ikke noe krympeslange tilgjengelig så da ble det el-teip Endret 1. januar 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ikke nøl med å slenge opp resultater Ghost (aka Norway @ XS?) Noen som har prøvd dette: Endret 1. januar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) aka Norway @ XS? Korekt det Noen som har prøvd dette: Har prøvd det uten resultat eller jeg hadde noen andre punkter emn akkurat samme prinsippe. Samme krets til GND altså akkurat det samme uten resultat ...... Endret 1. januar 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Du glemmer hvem du snakker om, The Ghot har miinst 20 skjermkort. skulle bare stresse han litt synd at det er lodding, hadde vært tingen med en blyant mod. blir spennende og se hvilken klokk du klarer Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Har faktisk kun hatt 7 skjermkrot på toppen der 5 av dem har vært toppkort så det har ikke vært billig Men har fått solgt det jeg ikke skal ha selv nå da Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Flott mod, The Ghost. Hadde aldri våget noe sånt på et PCB til 1500 . Men var ikke noen av punktene litt rue? Tror kanskje du var litt snar med å påføre tinn. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 rue ? Den blyfrie loddetinnet som var der fra før av ville ikke smelte selv på 480C så det er på en måte ført oppå det gamle tinnet ..... Men det sitter fast og det leder og det er alt som trengs Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 rue ?Som i ikke gjevne . Den blyfrie loddetinnet som var der fra før av ville ikke smelte selv på 480C så det er på en måte ført oppå det gamle tinnet .....Ahh, da blir alt plutselig mer komplisert. Men det sitter fast og det leder og det er alt som trengs Stemmer det. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Fått noen fine resultater da Ghost? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Skjønner ikke at dere tørr å voltmodde, greit nok nå er ikke 3870 det dyreste kortet som fins da, men det er jo kjett om man ødelegger det også....får man noe veldig stor effekt ut av det egentlig Noen som vet om man må ha hovedkort støtte for 2x 3870 i crossfireX eller bare drivere? Endret 2. januar 2008 av Karnesh Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Skjønner ikke at dere tørr å voltmodde, greit nok nå er ikke 3870 det dyreste kortet som fins da, men det er jo kjett om man ødelegger det også....får man noe veldig stor effekt ut av det egentlig Fail... Her er det dyreste kortet som fins (hvertfall i prisguiden) Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) omg, haha, ja det var dyrt men fy #¤%& for en prisforskjell fra meeter.no til ps.no :O det er jo vanvittig, men det der er vel et rendering kort og de bruker vi jo ikke til spill...eller jeg håper ikke noen gjør det for da ville jeg blitt nødt til å slå vedkommende og tatt penga hans Endret 2. januar 2008 av Karnesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå