Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nå 60 sekunder unna å vmode mitt første 3870 ;)

 

Skal komme med bilder, men ikke resultater a jeg ikek har med kjøling til kortet .....

 

 

dett ble altså postet i går halv 6..... noen som sitter uten skjermkort :p

 

hvis velykket kan du lage en liten how to-guide så legger jeg den i første post?

 

er det blyant eller lodding?

Lenke til kommentar

Satt sammen ny maskin til jul, men eg får dårlig resultat i 3Dmark06, nærmer meg 3000 med FSB på 220 på min 5000BE.

 

Har et HiS HD3850 TurboX , valgte det kortet pga. kjøleren som får varmlufta ut av kassen :love: og det såg ut som det var det eneste eg kunne få før jul :w00t:

 

Har 1.1.0 Basic av 3D Mark og det blir satt opp 0 av 7 på feature tests og 0 av 6 på batch tests før eg starter - hva mangler eg for at alle testene skal kjøres?

Har begynt på tom disk med alle oppdateringer (XP Pro), la inn NET3.0 - kanskje skulle eg heller satsa på 1.1 (HiS skreiv hos seg at man trenger 1.1) - henter en WHQL driver til 3850/70 derfra nå..

Her er resten av maskina, har brukt driverene som fulgte med MB fra ASUS

Lenke til kommentar
dett ble altså postet i går halv 6..... noen som sitter uten skjermkort :p

 

hvis velykket kan du lage en liten how to-guide så legger jeg den i første post?

 

er det blyant eller lodding?

Har nå hos pappa 1stk 8600GT i maskina, 2stk 3870 ligganes og 2stk 2900XT ligganes :p

 

Har bare ikke fått lagt opp bilde ennå men kan få gjort det nokså fort om ønskelig ;)

Har bare rekt å ta det ene kortet og det er lodding (har loddestasjon) med 2x500Kohm variable motsander en for core og en for mem ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Har nå hos pappa 1stk 8600GT i maskina, 2stk 3870 ligganes og 2stk 2900XT ligganes :p

De er vel strengt tatt ikke dine :ph34r:

Har ikke kommet betaling for dem ennå så jo ;)

 

Skal gjøres heanwi

 

Bilder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

dscn0032ft6.jpg

dscn0034ib3.jpg

Hadde ikke noe krympeslange tilgjengelig så da ble det el-teip ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
rue ?
Som i ikke gjevne :p. rueqa3.png

 

Den blyfrie loddetinnet som var der fra før av ville ikke smelte selv på 480C så det er på en måte ført oppå det gamle tinnet .....
Ahh, da blir alt plutselig mer komplisert.

 

Men det sitter fast og det leder og det er alt som trengs :p
Stemmer det.
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere tørr å voltmodde, greit nok nå er ikke 3870 det dyreste kortet som fins da, men det er jo kjett om man ødelegger det også....får man noe veldig stor effekt ut av det egentlig

 

 

Noen som vet om man må ha hovedkort støtte for 2x 3870 i crossfireX eller bare drivere?

Endret av Karnesh
Lenke til kommentar

omg, haha, ja det var dyrt men fy #¤%& for en prisforskjell fra meeter.no til ps.no :O det er jo vanvittig, men det der er vel et rendering kort og de bruker vi jo ikke til spill...eller jeg håper ikke noen gjør det for da ville jeg blitt nødt til å slå vedkommende og tatt penga hans :p

Endret av Karnesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...