Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) skriv norsk da man! valve et eller annet DoD? hva betyr det? han kunne ikke skrevet det på en annen måte, med mindre en skal begynne med fornorsking av produktnavn... DoD:S står for day of defeat : source... Endret 16. desember 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 skriv norsk da man! valve et eller annet DoD? hva betyr det? han kunne ikke skrevet det på en annen måte, med mindre en skal begynne med fornorsking av produktnavn... DoD:S står for day of defeat : source... Han mente vel: Skriv forståelig. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja,må se resultater med vifta på 7/12v.Hvis de temperaturene du viser er med vifta på fullt,er den kjøleren uaktuell for meg.De Zalman kjølerne bråker voldsomt på full guffe,men er lydløse på lav hastighet. hæ. bråker på fult?, er bare en sush på min på fult, hører til og med strømforsyningen, 120mm viftene, haddiske mere zalman lager noe av de best og stilleste kjølerene unansett, du finner ikke noen som er stillene vis ikke du går heatpipe, vankjøling er fremdeles bråk av etter det du sier vis du skal ha det stille kjøp deg zalman heatpipe kabinett http://zalman.co.kr/eng/product/code_list.asp?code=020 Lenke til kommentar
foffle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jaja. Komplett og "Super weekend". Jeg følte meg skikkelig idiot når jeg så at de skulle tilbud på det kortet. Jeg kjøpte det jo i forrige uke av dem. Men jeg lo litt da jeg så prisen... 46kr avslag. Weeeeeeeeee liksom. Men for all del. Avslag er da avslag. On topic: Jeg har ikke komla meg til å klokke noe enda. Forbanna julemøkk Og jeg spurte tidligere i tråden men tror ikke jeg fikk svar: Er det noe spesielt å hente på å røske kjølern av Sapphire 3850 for å legge as5? Synes kortet er varmt med 59grader idle... Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja,må se resultater med vifta på 7/12v.Hvis de temperaturene du viser er med vifta på fullt,er den kjøleren uaktuell for meg.De Zalman kjølerne bråker voldsomt på full guffe,men er lydløse på lav hastighet. hæ. bråker på fult?, er bare en sush på min på fult, hører til og med strømforsyningen, 120mm viftene, haddiske mere zalman lager noe av de best og stilleste kjølerene unansett, du finner ikke noen som er stillene vis ikke du går heatpipe, vankjøling er fremdeles bråk av etter det du sier vis du skal ha det stille kjøp deg zalman heatpipe kabinett http://zalman.co.kr/eng/product/code_list.asp?code=020 ok testa litt mere nå low = 36c idle, 50c load, også er det lunket i rommet Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) hd 3850 256mb@stock 2x1gb ram@800mhz <-- edit var feil rekkefølge :O [email protected] 3dmark 06=9326 3dmark 05=15791 Endret 16. desember 2007 av kjeLL// Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hd 3850 256mb@stock1x2gb ram@800mhz [email protected] 3dmark 06=9326 Du har har all grunn til å være fornøyd med pris/ytelses ratioen der ja, go'jul.... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) ser du har noe å smile over selv i siggen din =) edit : noen som vet om et program der jeg kan stille viftehastigheten på 3850? ati traytools funker ikke til det. savner sårt å sitte å fikle med det =) Endret 16. desember 2007 av kjeLL// Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Du kan bruke rivatuner 2.06 når den ber om tilatelse for oppdatering velg "ja" det må ihvertfal jeg gjøre som bruker vista64 Rivatuner Endret 16. desember 2007 av Daytona* Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 ser du har noe å smile over selv i siggen din =) edit : noen som vet om et program der jeg kan stille viftehastigheten på 3850? ati traytools funker ikke til det. savner sårt å sitte å fikle med det =) Rivaturner og atitool kan du gjøre det med Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 er det flere enn meg som lurer på 3850 512 mb?? er jo samme chip som 3870 og når man får tilgang til litt volt er det jo et enormt potensiale.... Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Ja,må se resultater med vifta på 7/12v.Hvis de temperaturene du viser er med vifta på fullt,er den kjøleren uaktuell for meg.De Zalman kjølerne bråker voldsomt på full guffe,men er lydløse på lav hastighet. hæ. bråker på fult?, er bare en sush på min på fult, hører til og med strømforsyningen, 120mm viftene, haddiske mere zalman lager noe av de best og stilleste kjølerene unansett, du finner ikke noen som er stillene vis ikke du går heatpipe, vankjøling er fremdeles bråk av etter det du sier vis du skal ha det stille kjøp deg zalman heatpipe kabinett http://zalman.co.kr/eng/product/code_list.asp?code=020 He he nå er lyd og smak noe av det samme.Støy hos en betyr lydløst hos andre.Har hatt VF 900 selv,og min erfaring er at den kjøler nesten like bra på lav hastighet som på full.Men jeg må si at den bråker atskillig på full guffe.På lav hastighet er den lydløs. Har vannkjøling ja,og den er lydløs Endret 16. desember 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja,må se resultater med vifta på 7/12v.Hvis de temperaturene du viser er med vifta på fullt,er den kjøleren uaktuell for meg.De Zalman kjølerne bråker voldsomt på full guffe,men er lydløse på lav hastighet. hæ. bråker på fult?, er bare en sush på min på fult, hører til og med strømforsyningen, 120mm viftene, haddiske mere zalman lager noe av de best og stilleste kjølerene unansett, du finner ikke noen som er stillene vis ikke du går heatpipe, vankjøling er fremdeles bråk av etter det du sier vis du skal ha det stille kjøp deg zalman heatpipe kabinett http://zalman.co.kr/eng/product/code_list.asp?code=020 He he nå er lyd og smak noe av det samme.Støy hos en betyr lydløst hos andre.Har hatt VF 900 selv,og min erfaring er at den kjøler nesten like bra på lav hastighet som på full.Men jeg må si at den bråker atskillig på full guffe.På lav hastighet er den lydløs. Har vannkjøling ja,og den er lydløs vannkjøling er vel ikke vifteløs hehe ^^ Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) RV680 bilder: PS: Kortet har ikke V-RAM(disse bildene er av en tidlig sample). Kilde. Endret 16. desember 2007 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) RV680 bilder: PS: Kortet har ikke V-RAM(disse bildene er av en tidlig sample). Kilde. Det kortet var jo veldig langt, er det lengre enn 8800GTX? (tenker da på selve PCBen og ikke den plastmodulen som gjør det til fullengdes PCI) EDIT: disse bildene minner meg og de første bildene som en så av 2900 samplene, muligens de er like lange som disse? Endret 16. desember 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 RV680 bilder: PS: Kortet har ikke V-RAM(disse bildene er av en tidlig sample). Kilde. Det kortet var jo veldig langt, er det lengre enn 8800GTX? (tenker da på selve PCBen og ikke den plastmodulen som gjør det til fullengdes PCI) Skal være noenlunde like langt som 8800GTX/Ultra tror jeg. Hvertfall det han her sier. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja,må se resultater med vifta på 7/12v.Hvis de temperaturene du viser er med vifta på fullt,er den kjøleren uaktuell for meg.De Zalman kjølerne bråker voldsomt på full guffe,men er lydløse på lav hastighet. hæ. bråker på fult?, er bare en sush på min på fult, hører til og med strømforsyningen, 120mm viftene, haddiske mere zalman lager noe av de best og stilleste kjølerene unansett, du finner ikke noen som er stillene vis ikke du går heatpipe, vankjøling er fremdeles bråk av etter det du sier vis du skal ha det stille kjøp deg zalman heatpipe kabinett http://zalman.co.kr/eng/product/code_list.asp?code=020 He he nå er lyd og smak noe av det samme.Støy hos en betyr lydløst hos andre.Har hatt VF 900 selv,og min erfaring er at den kjøler nesten like bra på lav hastighet som på full.Men jeg må si at den bråker atskillig på full guffe.På lav hastighet er den lydløs. Har vannkjøling ja,og den er lydløs vannkjøling er vel ikke vifteløs hehe ^^ Regner med at du har hørt om 120mm vifter på lav hastighet med viftestyring.Ikke kom å fortell meg at vifta på VF 900 er like stille på full guffe som noen 120mm vifter på 5v :!: Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) The Ghost: Er det ikke slik at HD3850 og 3870 stopper på ~860-862MHz pga. begrensninger i Biosen? Isåfall må du nok flashe til en "unlocka" bios. Edit: Virker som at det er litt avhengig av produsent hvor sperra ligger. Endret 16. desember 2007 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Viste nok det ! Eneste problemet er at jeg ikke får til å boote i DOS ...... Har ingen floppy heller ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå