lucky666 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja,må se resultater med vifta på 7/12v.Hvis de temperaturene du viser er med vifta på fullt,er den kjøleren uaktuell for meg.De Zalman kjølerne bråker voldsomt på full guffe,men er lydløse på lav hastighet. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 PS: Er jeg den eneste som opplever 38x0 driverne i CF litt halvstabile? Eller har dere tatt på dere fanboy hetta og over ser det? Herregud... hvor mange tåpelige kommentarer skal du komme med i denne tråden Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tagan er ikke ræl, det må jeg få lov å si . 2 av mine beste strømforsyninger er Tagan. Dog liker jeg Corsair bedre og jeg tror den vil dra 2 skjermkort av denne typen bra. men dette er skjermkort, snakk heller om PSU i PSU forumet ^^ Enig. Kjør debatt - Tagan er noe ræl! PS: Er jeg den eneste som opplever 38x0 driverne i CF litt halvstabile? Eller har dere tatt på dere fanboy hetta og over ser det? Tilogmed jeg som ikke har hatt ATI siden 9800Pro dagene, tillater ATI en viss modningstid på drivere, husker noen 8800 driverne i starten? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) --- Kent -amdme- --- PS: Er jeg den eneste som opplever 38x0 driverne i CF litt halvstabile? Eller har dere tatt på dere fanboy hetta og over ser det? Herregud... hvor mange tåpelige kommentarer skal du komme med i denne tråden --- alt er ustabilt, dette gjelder alle produsenter, ati lanserer liksom drivere vær månde, så det kommer nok til å bli fikset de hadde til og med i 2005 en ekstra månde med catalyst 5.13 lol :!: --- leifeinar --- idle ligger runt 35c nå, load er max ca 60c etter everest monitor er det med vifta på max eller minimum? er veldig intresert i temps på minimum da jeg har pc i stua fin forbedring i temps med ny pasta --- med vifta på low hehe og team fortress 2 gaming men kan være noe uttafor, er kaldt i rommet samme som i går hehe, også kommer det jo ann på pcen min har døra oppe mx-1 pastaen har også fått seg litt tid å sette seg in Endret 15. desember 2007 av wiak Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 lol jeg får spilt crysis på 870/1305mhz stabilt, tempen på load er da 60c ikke dårlig Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Gleder meg til Crysis funker med CF, og man kan overklokke i CF:D da blir det crysis på meg og! Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Gleder meg til Crysis funker med CF, og man kan overklokke i CF:D da blir det crysis på meg og! Du har da crysis hotfix, funker ikke det?? Det er jo lett å klokke i crossfire i Catalyst.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://service.futuremark.com/compare?3dm06=4189798 core på 870mhz, minne på 1305mhz, stabilt er det også Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Gleder meg til Crysis funker med CF, og man kan overklokke i CF:D da blir det crysis på meg og! Du har da crysis hotfix, funker ikke det?? Det er jo lett å klokke i crossfire i Catalyst.. Hotfix? Ikke hørt om.. Hmm... Må dobbelsjekke oftere jeg, hehe.. Edit:Fant hotfixen. Og nå er begge @840/2402 Hmm, fikk 13k i 3DMark 06 med standard klokk, uten hotfixen, fikk bare 12k med hotfix og ovennevnte klokk. Endret 15. desember 2007 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
smy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Gleder meg til Crysis funker med CF, og man kan overklokke i CF:D da blir det crysis på meg og! Du har da crysis hotfix, funker ikke det?? Det er jo lett å klokke i crossfire i Catalyst.. får bare klokket et kort med ccc opplegg Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Gleder meg til Crysis funker med CF, og man kan overklokke i CF:D da blir det crysis på meg og! Du har da crysis hotfix, funker ikke det?? Det er jo lett å klokke i crossfire i Catalyst.. får bare klokket et kort med ccc opplegg Du har et lite vindu der du velger hvilket kort du vil klokke rett høyre for hengelåsen...... Endret 15. desember 2007 av Ourasi Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Har kjøpt meg et HD 3870 jeg og. Prøvde meg på litt lett overklokking og fikk følgende resultat som best. E6600 @ 3.0 Ghz og skjermkort på 860/1350, ellers maskinvare som i signatur. Skjermkortdrivere er Catalyst 7.11. 3dmark 01SE 50036. 3dmark 06 11298. Innstillinger på default i 3dmark. Har mer og gå på på Cpu men det var nå mest for å se hva skjermkortet klarte. Kan vel ikke si meg annet en storfornøyd med ytelsen. Endret 15. desember 2007 av Vyper Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Korean Modding Team Stumbles Upon Method of Enabling CrossFire in Crysis "Since the X800 series of cards, ATI has been ensuring that just about every new game can get a performance boost from CrossFire technology, which allows people to use more than one video card in the same computer. Unfortunately, this has not been the case for the EA shooter Crysis. A Korean modding team, which goes by the name "ParkOZ", accidentally stumbled upon a method which brought a CrossFire performance boost of between 8 and 60% in Crysis, mainly dependent on the resolution you are gaming at (the lower the resolution, the faster the performance, and the higher the gains). Since the majority of you don't read Korean, I took the liberty of running the website through Google translator and detailing the procedure below. If you can read Korean, want the exact benchmark graphs, or are just a sucker for awesome Crysis screenshots, please follow the source link. The exact modding procedure is here. If you can read Korean, it is here." http://www.techpowerup.com/?47015 Endret 15. desember 2007 av Ourasi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er tilbud på Sapphire 3850 hos komplett denne "Superweekend". Bestilte ett til for noen timer siden (og noe annet "stasj"). (En av "riggene" fortjener en oppgradering og noen runder 3DMarknn) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det var et fryktelig godt tilbud. 1100 for et såpass raskt kort. Det er jo omtrent 8600GTS-pris. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Får jo Powercolor til 1145 da....så jeg mener er virkelig 1099 så super bra??? Er sapphire så mye bedre en powercolor? Neppe Det jeg prøver å si er at: Det er ikke store økonomisk tap ved å kjøpe et powercolor til 46 kroner mer til mandag Og det er t.o.m på komplett Hadde det vært sapphire med 512MB minne så hadde det jo hjulpet litt..... Endret 15. desember 2007 av Goodall Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Nå har jeg fått testet hva mine 3870 kort er gode for, og jeg scorer nesten 19000 i 3dmark 06, men jeg har overklokket kortene endel, men det ser klart ut at det er overklokking av prosessor som gir mest utslag. jeg kjører cpu på 3,8ghz under benchmark.. skjermkort på 850/1240.. rettelse: gjorde sikkert en feil ved å overklokke bare ene kortet nå er begge kortene satt til 860/1281 og fikk da 19500 poeng http://service.futuremark.com/compare?3dm06=4201996 Endret 16. desember 2007 av Daytona* Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Får jo Powercolor til 1145 da....så jeg mener er virkelig 1099 så super bra??? Er sapphire så mye bedre en powercolor? Neppe Det jeg prøver å si er at: Det er ikke store økonomisk tap ved å kjøpe et powercolor til 46 kroner mer til mandag Og det er t.o.m på komplett Hadde det vært sapphire med 512MB minne så hadde det jo hjulpet litt..... Ja fordi det følger med et kopi av valve black box inkl. DoD:S som har en verdi på ca. 500,- .... Lenke til kommentar
T34 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 skriv norsk da man! valve et eller annet DoD? hva betyr det? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 skriv norsk da man! valve et eller annet DoD? hva betyr det? Bruk Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå