Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.

leifeinar

Anbefalte innlegg

Hvordan i ""&=(/&%(%/&" :realmad: får jeg startet AMD Overdrive i vista??? det står at jeg ikke har nødvendig tillatelse, men jeg er jo admin... Det nytter heller ikke å høyreklikke og velg "run as admin..."

tips PLEASE :eek:

Jeg fikk det til i Vista Business ved å høyreklikke på skrivebordet og finne ATi-menyen derfra (har ikke Vista foran meg :p).

Takk, men det er AMD OVERDRIVE det gjelder.. ikke ATI OVERDRIVE :thumbup:

(det nye klokkeverktøyet til amd)

Jeg leser det jeg forventer å lese :blush:.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rart gitt

sikker mb støtter crossfire da hehe :p

på gigabyte x38 mb mitt så. så måte sett i kort nr 2 før crossfire meny kommer i ccc :)

har du bruke begge crossfire bruene?

jeg får enablet crossfire i catalyst, men gpu-z viser at det ikke er crossfire :dontgetit:

Jeg bruker begge broene ja.

Husket at det var endel krøll med pro kortene mine... men husker ikke hva jeg gjorde :whistle:

Lenke til kommentar
rart gitt

sikker mb støtter crossfire da hehe :p

på gigabyte x38 mb mitt så. så måte sett i kort nr 2 før crossfire meny kommer i ccc :)

har du bruke begge crossfire bruene?

jeg får enablet crossfire i catalyst, men gpu-z viser at det ikke er crossfire :dontgetit:

Jeg bruker begge broene ja.

Husket at det var endel krøll med pro kortene mine... men husker ikke hva jeg gjorde :whistle:

opplevel samme selv men du merker jo fort om crossfire ikke kunner

:p prøv 3dmark06 så ser du veldig fort hehe

prøv siste gpu-z versjonm

de først versjon funket ikke med visse crossfire står på for meg

Lenke til kommentar
crossfire er ikke aktivert nei... :( det står at det er det i catalyst, men gpu-z, 3dmark viser at crossfire ikke er aktivert. :dontgetit:

Er åpen for alle forslag og tips..... men nå MÅ jeg gå å legge meg. :sleep:

PS: Håper det er mange forslag til i morgen.... dvs. om noen timer :wee:

Har du slått av A.I. ? Om du gjør det disabler du crossfire, selv om crossfire står huket på. Huk den på, og sett den på standard setting..... Om du har svart på dette og har den enablet, beklager jeg, orket ikke lese gjennom alle postene, litt sløv på morran....

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Har planer om å slenge et HD3870 inn i et Antec NSK4480-kabinett, og lurer på om det vil passe.

Bilde på et Abit IX38 QuadGT og 2 x 3870 CF

Tusen takk for det Nassuz. Jeg hadde egentlig satt meg veldig skeptisk til ATi, rett og slett fordi jeg HATER driverene dems, men etter at jeg begynte å lese litt anmeldelser på dette kortet så har de redeemed seg endel hos meg. Etter hva jeg har lest skal kjøleren være svært stillegående, og sammen med god ytelse og lav pris er det rart at disse kortene har fått såpass "lite" oppmerksomhet (virker sånn i alle fall).

Er riktignok ikke i min maskin jeg skal ha kortet, men i bestekompisen min sin. Har oppgradert kabinettet nå fra et NSK4480 til et Sonata Plus.

Lenke til kommentar

Kjøleren på 3870 er dualslot, litt synd med så stor kjøler, men til gjenjeld er den ganske så stillegående, kun et lite hviiin i oppstarten i bios så er det tyst. Ganske tyst vil jeg si.

Anngående tester er det en meget grei og fin sammenligning med 8800GT i sli/CF og singlecard Link HER

Anngående ATI drivere er jeg ganske enig med deg @Big StruL, der er nVidia hakket føre.

BTW....siste gokortet til ATI var i mine øyne 9800pro/XT, etter det har det vært nVidia all the way.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...