Theo343 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nye G92 GTS klarer 169xx alene med lett klokk. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 oj prøvde å klokke mitt 3870 kort, fikk presset den ganske mye, men den ga seg på 825/1287, ser ut til at jeg kan glemme å flashe biosen hvertfall :S Tull, moddet bios vil mest sannsynelig gjøre at du kan klokke det lengre @Nassuz: Pent rør. Hvor har du kjøpt det? Gleder meg til å se ss klokking av voltmoddet hk og skjermkort Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) oj prøvde å klokke mitt 3870 kort, fikk presset den ganske mye, men den ga seg på 825/1287, ser ut til at jeg kan glemme å flashe biosen hvertfall :S har prøvd 3 forskjellige bios, og fant ut at jeg kan klokke best med denne biosen http://www.armada.fi/HD3870/HD3870_PLLVCO_v010.071.zip brukte atiwinflash, så kan dere flashe rett i windows http://www.techpowerup.com/downloads/854/W...sh_2.0.0.2.html jeg annbefaler alle å flashe til denne biosen, eller HIS biosen hvis noen får tak i den, de andre biosene på nettet fant jeg ubrukelige. og forresten, det finnes ikke voltmod bios enda. Endret 7. desember 2007 av JediMindTriks Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvilke fordeler fikk du med den biosen? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvilke fordeler fikk du med den biosen? den fikser noe greier med vifte styringa og ,gjør så du kan klokke over 860mhz på core. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Supert... ligger 4stk 3870 og venter på meg hjemme Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Nice hehe. Til JediMindTriks, Finnes det er ferdig klokka bios. Ps til kent fra kent hehe, har du msi kort til 4 stk 3870 ?. Endret 7. desember 2007 av kirjogra Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nice hehe. Til JediMindTriks, Finnes det er ferdig klokka bios. Ps til kent fra kent hehe, har du msi kort til 4 stk 3870 ?. Det er kunn MSI FX kort som har stor nok avstand mellom PCIe slottene til 4stk 3870 Tror det er et bra kort. Det får vi uansett svar på i helga Mulig det går med feks. asus også, men da blir kortene klint oppi hverandre... og det liker vi jo ikke Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ok nice har du link til det kortet. Må vel ha et jeg og da,og kjøpe 2 3870 kort til da. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ok nice har du link til det kortet.Må vel ha et jeg og da,og kjøpe 2 3870 kort til da. Her er link MSI K9A2 Platinum Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ok søren jeg trudde det var til lga775 kort, har kjøpt meg ny cpu og power. Kommer i morra gleder meg til og teste ut da. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44579 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49557 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Supert... ligger 4stk 3870 og venter på meg hjemme du er GAL da må vi få en 3dmark med latterlig høy oppløsning og masse aa og af Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Supert... ligger 4stk 3870 og venter på meg hjemme du er GAL da må vi få en 3dmark med latterlig høy oppløsning og masse aa og af Nei vi vil heller se ingenting aa og af, stock oppløsning og latterlig høye scores Gutter dette har vi prøvd å snakke om tidligere. Jo mer hardware du har jo MINDRE gal er du. Ta meg og Nassuz som eksempel, heelt normale begge to. Sitter i garasjen og ber til høyere makter om flere minusgrader. Drømmer om firefly forest og Deep freeze. Nassuz: klem den cpuen din under fasen og få voltmoddet de kortene dine... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Gutter dette har vi prøvd å snakke om tidligere. Jo mer hardware du har jo MINDRE gal er du. Ta meg og Nassuz som eksempel, heelt normale begge to. Sitter i garasjen og ber til høyere makter om flere minusgrader. Drømmer om firefly forest og Deep freeze. Ja, dere er helt klart mindre galne enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ......huumm... vmods kommer snart Et lite problem, kjører catalyst 7.11 og atitool 0.27b4 og klokking med den under CF funker ikke, skal jeg kjøre en drivercleaner, eller finne på noe annet smart, for å overklokke disse med atitool er håpløst, slet fælt i går kveld. Tar en formatering og clean os med nye drivere er karnsje tingen, eller en annen versjon av atitool muligens.... noen erfaringer her av andre?? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nassuz: Prøv å bytte exe fila til atitool med exe fila fra atitool 27b2 versjonen. Det har hjulpet på endel problemer med ymse nye ati kort. Mener du ivertfall skal få muligheten til å overklokke. Voltinnstillingene derimot er det værre med er jeg redd. Det kan vel kanskje også tenkes at du må sette frekvensen på hvert kort og så enable CF etterpå. Har sett endel som har slitt med å få klokket begge kortene når de kjører CF. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ..hm, mulig det hjelper, nå klokker jeg fra ccpanelet, noe jeg hater, men det funker, har enablet cf, så klokker jeg. Håper begge korta klokkes da, skal teste litt. Henter en haug med forskjellige atitools så får jeg se hva som skjer, nå får jeg opp kun 1 kort i atitool på cf!!!? Testing testing.... Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 her er scoren jeg fikk på mitt 2900pro crossfire oppsett:20394poeng Q6600@3897MHz - dual hd2900pro 1gddr4 @830/1100 Det må du vel slå ...host,host.... Lenke til kommentar
smy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det triks med klokk 1 og 1 kort før du sett på cf funker ikke for meg nå sett på cf så blir kortene "resatt" til stock speed. SÅ vits ikke kommer et program snart så er bios klokking enst valget? Måte får hjelp til bios klokk her. Fikk 18.6 i06 med stock kort og 3.7ghz quad Endret 7. desember 2007 av smy Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg får klokket begge fra cc panelet, har ikke fått atitool til og klokke begge 2 samtidig ennå, men det kommer. Har ikke prøvd rivatuner, så hvis noen vil prøve gi beskjed her, mulig det går..... EDIT: Prøver å finne et sett med D9GMH som passer til Abit IX38 QuadGT, er stor forskjell på de, Supertalent brikkene jeg fikk suuuger sinnsykt, og Dominator 6400C3 brikkene booter ikke opp engang på Abiten. ALLE foruten Supertalent muligens er D9GMH, i forskjellige versjoner. OCZ PC8000 Titanium AlphaVX er tydeligvis de som Abiten liker best, Disse D9GMH klokker forskjellig på alle mine hovedkort, ikke rart en stakkar trenger tid for å finne et perfekt oppsett..lol.. Endret 7. desember 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå