kirjogra Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Får bare opp feil melding på ati driver feil, %¤#"# så jeg får ikke kjørt crossfire enda. vet ikke hva som er feil kan hende det er ati drivere som gjør det i vista. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dere ATI folka vet kanskje løsningen på problemet ? [LINK] For nemlig ikke starta på R670 korta mine før dette er løst, har dem liggenes ved siden av meg nå Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Dere ATI folka vet kanskje løsningen på problemet ? [LINK] For nemlig ikke starta på R670 korta mine før dette er løst, har dem liggenes ved siden av meg nå lukter formatering Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 lukter formatering Har selv sniffa litt på den, men for et så lite problem Er ikke lenge siden jeg har formatert og det er så mye styr med å installere alt på nytt osv. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du har self. forsøkt med kun NET Framework 2.0? Tviler på at det har noe å si, men worth a try. Fjern 3.0 og legg til 2.0. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 ja det lite som suger så mye som uplanlagt formatering. men virker som om det er noe driverne kræsjer med. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Du har self. forsøkt med kun NET Framework 2.0? Tviler på at det har noe å si, men worth a try. Fjern 3.0 og legg til 2.0. I'll give it a try Edit: det funka på framwork 3.0 før plutslig så blei den sånn vrang .... Endret 4. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå for jeg ikke opp neon feilmeldinger, men et skjer ingenting, skjekker jeg i oppgavebehandling under prosesser så ligger den der og tar av minne, men ingenting skjer Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du har self. forsøkt med kun NET Framework 2.0? Tviler på at det har noe å si, men worth a try. Fjern 3.0 og legg til 2.0. Du kan ha inne flere NET frameworks samtidig, tror ikke at de påvirker hverandre heller Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dette opstod under crossfire right? tenkte på, har dere sjekka hovedkortet? jeg måtte sette enable på dual pcie el.(husker ikke hva den het, men det skal stå i boka) når jeg skifta ut mine kort...vet ikke hvorfor, jeg fikk også driver feil. eller så kan jeg si av tidligere erfaring at, formatering ofte går fortere enn å sjekke ut problemet, fordi man sitter ofte lengre enn det man tror..men så tar man en liten risk i det at kanskje formatering ikke hjelper. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ikke noe me HK å gjøre ..... Har hatt dem i CF, men plutslig så ville det ikke lenger får vel bare formatere da Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har fått driveren til og virke nu men det kommer ikke opp noe crossfire innstillinger i catalyst control. Skal man bruke begge bruene på skjermkortet. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har fått driveren til og virke nu men det kommer ikke opp noe crossfire innstillinger i catalyst control.Skal man bruke begge bruene på skjermkortet. Bruker du begge skal det gå hvertfall...hmmm Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du har self. forsøkt med kun NET Framework 2.0? Tviler på at det har noe å si, men worth a try. Fjern 3.0 og legg til 2.0. Du kan ha inne flere NET frameworks samtidig, tror ikke at de påvirker hverandre heller Jeg vet, det er løssorterings eliminasjons metode jeg foreslo Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Trenger hjelp så fort som mulig folkens! Fikk fikset det første problemet! Hvordan får jeg aktivert crossfire i windows? Driveren bare finner 1.stk. ATI 3870, mens systembehandleren til Windows finner to. Gruble. Endret 4. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://service.futuremark.com/orb/resultan...mp;UID=12496344 Trur problemet mitt er for lite strøm, måtte ta ut 2 minne brikker + sette ned cpuen til 2.4 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://service.futuremark.com/orb/resultan...mp;UID=12496344 Trur problemet mitt er for lite strøm, måtte ta ut 2 minne brikker + sette ned cpuen til 2.4 Tenkte på det tidligere når jeg så på signaturen din... 530w PSU er kanskje "litt" lite Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) He he ja men nu har jeg klokket den til 3.0 igjen, så jeg trur heller det er at den ikke liker 4 g minne. Skal prøve og sette inn en brikke til nu og se. http://service.futuremark.com/orb/resultan...mp;UID=12496759 Ps står på esken for crossfire 550watt power or greater. Endret 5. desember 2007 av kirjogra Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da er det vel minnebrikkene som krangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå