Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.

leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Niks, du må bare aktivere CF-X når du dytter i det andre kortet..

Nå har jeg reinstallert driverne til skjermkortet(hadde i begge korta)

Tok en 3dmark test og fikk 15842 poeng, så en hvis fremgang var det:) vet ikke hvor bra det er, men det kan sikkert dere fortelle meg.

Det jeg gjorde forskjellig med driverne nå, var at jeg ikke installerte komplett installasjons pakker fra ati sine hjemmeside. Jeg valgte å ta driverne for seg selv ig ati control center for seg selv. Vet ikke om det har noe å si, men i dette tilfelle ser det ut som det hjalp. Avinstalerte driverne likt begge gangene.

Bør jeg være fornøyd med dette resultatet? har kun oc cpu med 0,2ghz siden jeg ikke kommer høyere. Håper det er cpu som foråsaker mine probler med oc...skal levere den tilbake til komplet for sjekk.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
Kjøpt på Ebay eller i norge, og velkommen i klubben, selv har en jeg en dårlig uke, nemlig 40 og den går ikke lenger enn 5.8Ghz på LN2 ....

ebay ja. så under uke 40 suger eller? håper virkelik på en fin uke hadde vært fint og kunne lagt seg på 4,0ghz med TRUE og kanskje litt over 1,3V blir spennende, mitt mest "idiotiske" pc kjøp noen sinne så blir gøy og leke seg :)

Lenke til kommentar
Tok en 3dmark test og fikk 15842 poeng, så en hvis fremgang var det:) vet ikke hvor bra det er, men det kan sikkert dere fortelle meg.

Fikk selv 15000 uten og overklokke noen ting, når jeg overklokka E8500 til 4,3ghz endte jeg med en score på over 21k... (cpu vil ikke høyere på luft)

Så CPU'en har VELDIG mye å si når man har 2x3870X2 i CF-X...

Lenke til kommentar

Folkens

Når jeg spiller bioshock er det nesten som jeg får flere fps med Catalyst A.I Disabled.

Har alle settings på max og får ca 100fps med eller uten Catalyst A.I. Har den samme greia med COD 4. Føles ut som spillene bruker bare et kort:S

Trur du det er noe feil med hardwaren min? Men jeg tviler, siden jeg får 16500 i 3dmark06.

Opplever noen det samme? Jeg merker rett og slett ingen boost mens jeg har begge kjernene aktivert. :S

Noen som har peiling? Kan det være noe feil en plass?

Lenke til kommentar
Uke 39 og 44 skal være gode. :)

40 er heller ikke så dårlig, men den liker seg best på luft eller vann, etter hva jeg har hørt...

det ikke helt sant

alt nyer enn uke 40 er dårlig

skal du har noen uber bra så alt undre uke 40

Beklager avsporinga fra topic, men nå snakker du vel om gamle conroe og allendale kjernene :)

Lenke til kommentar

Nåvel... tror jeg har oppnådd høyeste score med mitt oppsett!

E6600 @ 3.34

HD3870 @ 870/1283

4GB OCZ @ 880MHz

alt dette klarte akkurat å komme gjennom 3Dmark, men med litt glitcher her og der :p Det endte opp med 11 867 3Dmarks.

Hvis jeg skal ha mer må jeg invistere i ny CPU kjøler eller kjøpe et HD3870X2 for Tri-CrossFireX

Men det koster jo mye penger så jeg holder meg fornøyd med HD3870 en god stund! Det vil jo ikke komme så altfor mange krevende spill som Crysis iløpet av de neste 6-7 månedene ;)

har forresten testet Assassin's Creed og det kjører på fullt med 20-30FPS! :D

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...