Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle sjekke om ati hadde noen nye demoer...ja da de hadde jaggu demo for hd3000 serien. Og den SUGDE...uff så kjedelig...ingen Ruby engang :no:

 

Bare masse pingpong baller :ohmy::thumbdown:

Tror ikke techdemoer er noe høyt prioritert arbeidsområde for AMD ansatte om dagen. Men jeg er fornøyd så lenge de jobber godt med drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns det har vært lite snakk om DX 10.1 . Det blir liksom helt glemt.

Noen som vet om kommende spill\programmer som vil ta bruk av DX10.1 effekter?

Det finnes per i dag ingen DX10 spill, (kun DX9 med DX10 effekter) og man er langt unna å ha "utnyttet" de effektene som DX10 kan by på. At DX10.1 kanskje gir grafikere litt mer spillerom til en effekt eller to ekstra vil nok ikke være spesielt gjeldende, spesielt med tanke på at vi ikke har sett hva DX10 kan yte. For de fleste så tviler jeg på at DX10.1 noen sinne får noen praktisk forskjell fra DX10.

Lenke til kommentar
Then you has failed :ph34r:

 

Eller kunne det ha vært noe galt med kortet.

Nei. Det ble godt misbrukt av JimRamse før jeg fikk det, også i Vista 64. Det fungerte fint i 3Dmark06 og CoD4, men i WoW i vindu - kræsj på kræsj.

 

 

PS: ATI has failed!!

Huff jeg husker når G80 ikke fungerte i mange store spill. Nividia has failed osv. jaja...

Er derfor jeg ikke gidder kjørpe noe NVidia-kort heller. Et stk 3870 med 7.12 driverne dekker mitt behov. Har begynt å like Vista 64 som OS, så jeg bytter neppe tilbake til XP. Kommer selvsagt til å installere og teste 8.4 som kommer nå snart. Har uansett ikke behov for mer FPS i de spillene jeg spiller, som er CoD4 og WoW (og litt TF2). Spillene kjøres i 1680x1050 (windowed eller centered) med det meste på high - uten AA.

Lenke til kommentar
Then you has failed :ph34r:

 

Eller kunne det ha vært noe galt med kortet.

Nei. Det ble godt misbrukt av JimRamse før jeg fikk det, også i Vista 64. Det fungerte fint i 3Dmark06 og CoD4, men i WoW i vindu - kræsj på kræsj.

 

 

PS: ATI has failed!!

Huff jeg husker når G80 ikke fungerte i mange store spill. Nividia has failed osv. jaja...

Er derfor jeg ikke gidder kjørpe noe NVidia-kort heller.

Det var vel et svært dårlig poeng?

Greit nok at man ikke liker Nvidia, men jeg kan ikke se noen kobling.

 

Ellers skulle jeg like å se hvilke spill som ikke funket med 8800GTX. Måtte i såfall være snakk om de første Beta-driverene før kortet kom på markedet det snakkes om her... 8800GTX funket utmerket på de nyeste spillene.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Og du fikk et av de første eksemplarene når de kom ut i butikkene?

Nei, trengte jeg det?

Man kan ikke oppleve alt i verden selv, og det er det vi har andre til. Maksinvaretesterene.

 

Hvis det er maskinvareproblemene som hadde oppstått på noen av de før-lanseringskortene, så var det som navnet tilsier. Kortene som kom før skjermkortene kom i butikken:

Note ** Some information on the GeForce 8800 GTX recall. There has been a production error with the first btach of 8800 GTX cards. As a result all cards have been returned before they hit the stores, the ones that you'll find in the stores however are 100% okay. Here's something NVIDIA asked us to let you guys know:

Guru3D

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem her. Jeg skulle innstallere hotfixen til vista x64(jeg bruker server 2008, men samme kernel så det skal gå fint). Det som da skjer etter innstallasjonen som går fint, er at etter jeg har omstarta så kommer denne feilmeldingen opp som jeg har lagt ved. Er det noen andre løsninger enn å avinstallere CCC og driverne?

post-67399-1207769840_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem her. Jeg skulle innstallere hotfixen til vista x64(jeg bruker server 2008, men samme kernel så det skal gå fint). Det som da skjer etter innstallasjonen som går fint, er at etter jeg har omstarta så kommer denne feilmeldingen opp som jeg har lagt ved. Er det noen andre løsninger enn å avinstallere CCC og driverne?

 

Jeg fant en fix som jeg postet noen sider tilbake, skal se om jeg finner den...

Tro meg når jeg sier at det tok en del prøv og feil før jeg fikk dette til, men måtte jo finne ut noe, for gamlere drivere ga samme feilmeldingen etter hotfix ble forsøkt lagt inn...

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10827735

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem her. Jeg skulle innstallere hotfixen til vista x64(jeg bruker server 2008, men samme kernel så det skal gå fint). Det som da skjer etter innstallasjonen som går fint, er at etter jeg har omstarta så kommer denne feilmeldingen opp som jeg har lagt ved. Er det noen andre løsninger enn å avinstallere CCC og driverne?

 

Jeg fant en fix som jeg postet noen sider tilbake, skal se om jeg finner den...

Tro meg når jeg sier at det tok en del prøv og feil før jeg fikk dette til, men måtte jo finne ut noe, for gamlere drivere ga samme feilmeldingen etter hotfix ble forsøkt lagt inn...

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10827735

Takk, skal testes imorgen=)

 

God natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...