lperik Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Beklager for at jeg ikke prøver hardt nok å google først, men finnes det singleslotkjøling til 3870? Jeg begynner å få lyst på de PCI-plassene som ligger under kjøleren. https://prisguiden.no/product.php?productId=88212 Lest at det bråker vesentlig mer enn dualslotmodellene men. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Noen her som har erfaring med Powercolor 3850 512MB PCS (720/1800)? Har ett liggendes hjemme nå men får ikke testet grunnet venter på nytt hovedkort. Er dette kortet noe å samle på hva ytelse angår? Og en ting til i farta. Står det er HDMI m/lyd. Kortet har 3utganger. 2x dvi og en s-video. Har kjøpt inn hdmikabel, men det fulgte jo ikke med noen overgang fra dvi. Kan jeg kjøpe hvilkensomhelst dvi->hdmi adapter og få både lyd og bilde via denne? Skal teste ytelsen på skjermkortet mitt om noen dager når jeg får resten av delene. Jeg fikk med DVI til HDMI overgang med mitt ASUS 3850 512MB, rart du ikke fikk det med da :\ Regner med du kan kjøpe hvilkensomhelst DVI-HDMI overgang ja. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Beklager for at jeg ikke prøver hardt nok å google først, men finnes det singleslotkjøling til 3870? Jeg begynner å få lyst på de PCI-plassene som ligger under kjøleren. https://prisguiden.no/product.php?productId=88212 Lest at det bråker vesentlig mer enn dualslotmodellene men. Det er ikke en "kjøler", men et helt nytt skjermkort Thermalright har en kjøler sånn at du får alu. finnene på baksiden av kortet, men da tar det opp plassen til kortet over så da er enten nyt kort eller WC løsningen Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Beklager for at jeg ikke prøver hardt nok å google først, men finnes det singleslotkjøling til 3870? Jeg begynner å få lyst på de PCI-plassene som ligger under kjøleren. https://prisguiden.no/product.php?productId=88212 Lest at det bråker vesentlig mer enn dualslotmodellene men. Det er ikke en "kjøler", men et helt nytt skjermkort Thermalright har en kjøler sånn at du får alu. finnene på baksiden av kortet, men da tar det opp plassen til kortet over så da er enten nyt kort eller WC løsningen OK, skjønner. Men hva er WC? Mener du at jeg skal kaste det ene kortet i do? Endret 4. april 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Det er ikke en "kjøler", men et helt nytt skjermkort Thermalright har en kjøler sånn at du får alu. finnene på baksiden av kortet, men da tar det opp plassen til kortet over så da er enten nyt kort eller WC løsningen Missa litt på teksten, men det får gå Endret 4. april 2008 av lperik Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 OK, men de ekstra PCI-plassene er ikke så viktig at jeg bruker såpass mye penger på de=) Da får det gå uten de. Takk for svar=) Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Kommer helt ann på hva man spiller, men tester viser at det er ganske dårlig skalerering over 3 GPUer, og ytelsen rettferdiggjorde som regel sjelden prisen. når du spill på 2560*1600 så merkes det i mest av spill Endret 4. april 2008 av smy Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Synes Hd3870X2 kortet mitt yter litt dårligere enn det kanskje skal. Kjører q6600, 8gb ram sammen med et slikt kort, alt uklokka, Kommer så vidt opp til 13k i 3dmark. Kan det være noe med driverne? Endret 4. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Problemet er CPU'en din så du må ikke klage på kortet ..... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Synes Hd3870X2 kortet mitt yter litt dårligere enn det kanskje skal. Kjører q6600, 8gb ram sammen med et slikt kort, alt uklokka, Kommer så vidt opp til 13k i 3dmark. Kan det være noe med driverne? Der har du det Vurderer X2 eller GX2 jeg da. Får se hva det blir til... Endret 4. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Så hvis jeg overklokker til rundt 3.0Ghz, vil jeg merke stor forskjell? Cpuen ligger på 13 grader akkurat nå. Så den skal nok takle litt OC. Må bare lære meg hvordan først Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Du vil merke endel forskjell i 3DMark ja. 13 grader på CPU? Og romtemp er vel på 21 grader ca da? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Noen som håper på oppdatert ATI driver som gir bedre ytelse denne måneden? Endret 4. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg ville da aldri lyve om CPU temperatur, bruker Speedfan, vet ikke om det er så troverdig, men det sto faktisk 13 grader når jeg slo den på Og romtemperaturen var ikke akkurat 21 grader når jeg kom hjem heller Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Men uansett, så er det helt umulig for en luftkjølt gjennstand å bli kaldere enn romtemp dersom den ikke blir kjølt av andre kaldere ting. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Fasekjøler ftw! Men nå kan meh holde kjeft med OT, og diskutere noe annet.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Blir bare litt irritert når folk tror jeg lyver, unnskyld. Er vel bare Speedfan som ikke er helt nøyaktig når det kommer til temperatur. Litt feil tråd, men noen som har en guide til hvordan man klokker Quadcore? Bilde av Speedfan Endret 4. april 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Blir bare litt irritert når folk tror jeg lyver, unnskyld. Er vel bare Speedfan som ikke er helt nøyaktig når det kommer til temperatur. Litt feil tråd, men noen som har en guide til hvordan man klokker Quadcore? Bilde av Speedfan Det er ingen som påstår at du lyver heller. Det de mener er at det er noen feil med målingene. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Blir bare litt irritert når folk tror jeg lyver, unnskyld. Er vel bare Speedfan som ikke er helt nøyaktig når det kommer til temperatur. Litt feil tråd, men noen som har en guide til hvordan man klokker Quadcore? Bilde av Speedfan Prøv Core Temp, SpeedFan har ikke alltid vist bra temperaturer på quad. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Lastet det ned isted, cpuen ble plutselig litt varmere ja^^ 28 i Idle, men litt mer i selve kjernene, er vel mer normalt? For å ikke være helt OT. Har hørt at det er noe hotfix til Hd3870x2, men orker ikke lese igjennom denne tråden for info. Skal jeg heller fortsette å ha 8.3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå