Intern Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Kanskje litt off-topic, men vet ikke om noen bedre steder å poste dette.. Kilde Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hmmmmm det der så jo spennende ut Det KAN være et aktuellt produkt når det kommer... selv om jeg er rimelig dritlei av amd/ati nå!!!! Endret 28. mars 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Tåpelig at de fortsetter med 256bits minnebus, synes nå hvertfall jeg. Merkelig at 4870X2 skal ha nøyaktig det dobbelte med Gflops, når det er raskere minne på singelkjernealternativet. Skeptisk til den charten derfor. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 etter mye om og men så oppnår jeg 11510 i 3dmark med Cat8.1 og spillene mine flyter fint. Jeg tror jeg har nådd toppen av hva prosessoren min kan greie å fore grafikkortet mitt med data.. Takk til alle som kom med tips og triks Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) HD 4870 serie aldri hørt om, når ser vi disse korta? imponerende med 25W idle da når del loader på 250W...... hvorfor ble ingen imopnert over kjølinga mi?? er stolt jeg Endret 28. mars 2008 av leifeinar Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Frekvensene på minnet på RV770 det er vel ikke effektivt? Det blir hastigheten i tabellen x 2 for å få det effektivt? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Frekvensene på minnet på RV770 det er vel ikke effektivt? Det blir hastigheten i tabellen x 2 for å få det effektivt? vil tro at det skal ganges med 2, slik som vanlig Lenke til kommentar
hi2u Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Fin økning i coren, men merkelig de fortsetter med bare 256 bus ja. Skjønner ikke helt dog, standard 4870 kortet kommer med 1gb ram, men på 4870x2 står det også bare 1gb ram. Vil det da si at 4870x2 bare kommer til å ha 2x512 ram slik som 3870x2? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Ingen vits med 2x1024MB med 256bit minnebuss uansett. (hvis det stememr at det bare blir 256bit) Skuffende om vi ikke snart får se litt flere rops og høyere minnebuss snart. De har melket markedet nok med billig 256bit minnebuss som yter godt på lave oppløsninger. (for mest mulig PR effekt og lavest pris) Men som yter horribelt på høye oppløsninger. (kombinert med høye teksturer/grafikk) Endret 28. mars 2008 av andrull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 hvorfor ble ingen imopnert over kjølinga mi?? er stolt jeg Joda Leifeinar. Du har vært flink gutt, men... Originalkjøling er jo penere å se på. Synd at den kjøler så mye dårligere enn din "dual Zalman". Det er *svakt* av skjermkortprodusentene å sette på "fancy", glorete, massive kjølere som yter dårlig. Noen unntak er det. De Asus skjermkortene som kommer med Zalman-klone originalt (både ATI/Nvidia) yter helt greit. Samme med Powercolor "PCS" som kommer med Zeroterm med "lobtomert" viftestyring. Her kan man koble vifta til 7v og likevel ha (omtrent) samme temps som ved 12v, minus støyen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 takk takk, der ikke fint og se på nei men det funker. ja de "PCS" korta kommer med nydelig kjøling, som blir ødelagt av lyden. har sett mange tråder hvor det sterkt frarådes og kjøpe disse korta..... synd for de men fint for de som kan modde litt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Hvis man plages av støy fra skjermkortkjøleren anbefaler jeg å kjøpe enda mer støyende vifter ellers i kabinettet Det har jeg gjort og kan trygt si at jeg ikke hører skjermkortkjøleren Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Hvis man plages av støy fra skjermkortkjøleren anbefaler jeg å kjøpe enda mer støyende vifter ellers i kabinettet Det har jeg gjort og kan trygt si at jeg ikke hører skjermkortkjøleren HAHA, genialt... Endelig flere enn meg som har sjønnt det :!: Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Kanskje litt off-topic, men vet ikke om noen bedre steder å poste dette.. Kilde Må nok skuffe litt: This is just a dumb copy of a old NHW news regarding the HD4000 specs from Hartware.de. old NHW news: http://www.nordichardware.com/news,7356.html original source: http://www.hartware.de/news_44085.html This is from 15th Feb! Så det er nok en stund til disse ser dagens lys ... Endret 29. mars 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Var ikke så skuffende at det var feil, mange ting der som jeg skulle ønske var annerledes. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Flott kjøling leifeinar, og må si meg enig med TL1000S om at Asus har glimrende kjølere selv om det irriterende nok har propritære sensorer og viftekontrollere som gjør det umulig å styre viftene for min del selv med Smartdoctor. Men jeg ser nå tempen i Smartdoctor og støyen er nesten ikke eksisterende med vifta på full guff. Selv om jeg skrur CPU vifta helt ned på min. så hører jeg ikke skjermkortet. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Var ikke så skuffende at det var feil, mange ting der som jeg skulle ønske var annerledes. Da får vi bare krysse fingrene for at ting blir slik som vi vil da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Må spørre god folket nå jeg ... Skal RMA det ene 3870 kortet til MPX.no og da får jeg igjen en et nytt uåpnet et med Valve Black Box (spill til verdi rundt 400-500,-), om ingen kjøper det siste kortet inen jeg sender inn får jeg nok blue PCB edition isteden, men det jeg lurer på er om jeg skla selge det nå som det er helt uåpnet og nytt eller om jeg skal beholde det Klarer meg forsovet godt med den jeg har fra før av, eneste grunnen til at jeg hadde CF før var vel 3Dmark poeng Hva mener dere ? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hva mener dere ? Er jo flere og flere spill nå som støtter CF, så kommer ann på vilke spill du spiller.. Spiller du kun cs eller kun surfer så er det val bare å legge det ut på bruktmarkedet, er lett å få solgt et kort i uåpnet eske Endret 29. mars 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Hva mener dere ? Er jo flere og flere spill nå som støtter CF, så kommer ann på vilke spill du spiller.. Spiller du kun cs eller kun surfer så er det val bare å legge det ut på bruktmarkedet, er lett å få solgt et kort i uåpnet eske Black Box er jo også meget populært ift. mange andre spillpakker man aldri åpner som kommer med kortene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå