Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Nizzen:

 

Hvorfor kjører du ikke i Vista 64bit?

Er det ikke noen gode drivere til vista 64bit??

 

Ser bare på noen tideligere innlegg med problemmer :/

 

Kjører både vista 64 og Server 2008... Har ikkje hatt noen problemer med vista 64, men fant ut at server 2008 yter litt bedre, derfor tester jeg det nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nizzen:

 

Hvorfor kjører du ikke i Vista 64bit?

Er det ikke noen gode drivere til vista 64bit??

 

Ser bare på noen tideligere innlegg med problemmer :/

 

Kjører både vista 64 og Server 2008... Har ikkje hatt noen problemer med vista 64, men fant ut at server 2008 yter litt bedre, derfor tester jeg det nå :)

 

Det gjør vel ikke noe at du har har Server 2008, du har vel den raskeste private norsk eide serveren kan jeg vel tenke meg... 8x15K hardisker i raid :confused:

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe meg et 3870X2 hvilket merke anbefaler dere?

 

Anbefaler det billigste du finner :) Jeg kjøpte Sapphire, som er det billigste tror jeg. Dette yter helt greitt, med 19000 poeng i 3dmark 06 uklokka. cpu @ 3.8.

 

Lykke til :D

 

Yter de andre kortene mye bedre eller er det nesten ikke noe å hente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har tenkt å kjøpe meg et 3870X2 hvilket merke anbefaler dere?

 

Anbefaler det billigste du finner :) Jeg kjøpte Sapphire, som er det billigste tror jeg. Dette yter helt greitt, med 19000 poeng i 3dmark 06 uklokka. cpu @ 3.8.

 

Lykke til :D

 

Yter de andre kortene mye bedre eller er det nesten ikke noe å hente.

 

Du må lese specs/links til produsent.

Er det standard "referansekort" skal de alle yte helt likt uansett produsent.

Hvor bra de klokker er noe annet. Det vil variere.

 

"Custom OC Turbo Extreme" varianter er det svjv lite av når det gjelder 3870X2.

Kjøleløsning er det også lite varianter på.

 

Følge Nizzens råd og ikke spør så mye om noe du kan finne ut av selv. :)

Lenke til kommentar

Lest dette på amd forum om vista sp1 og crossfireX

 

"Since patching to Vista SP1, all games are using both cards and I am getting the relevant performance increase!Try it with Catalyst 8.3!Hope everyone else has joy with Vista SP1 I can run Crysis on all very high at 1680x 1050 with butter smooth frame rates. Not too bad for an Nvidia game"

 

virksom sp1 gjøre del for multi gpu løsinger.Har ikke prøvet selv siden sp1 kommer til vista kl 01:00 i natt på windows updaten :)

Endret av smy
Lenke til kommentar
Lest dette på amd forum om vista sp1 og crossfireX

 

"Since patching to Vista SP1, all games are using both cards and I am getting the relevant performance increase!Try it with Catalyst 8.3!Hope everyone else has joy with Vista SP1 I can run Crysis on all very high at 1680x 1050 with butter smooth frame rates. Not too bad for an Nvidia game"

 

virksom sp1 gjøre del for multi gpu løsinger.Har ikke prøvet selv siden sp1 kommer til vista kl 01:00 i natt på windows updaten :)

 

Gode nyheter!

 

SP1 kommer vel kun til den engelkspråklige versjonen til å begynne med vel?Tror SP1 kommer i april til andre språk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hm, fikk 30p mer i 3DMARK06 med Vista SP1...

 

Tror ikke relevansen fra 3DMarknn til spill er stor.

Noe "gamerne" blant oss er raske til å påpeke. :)

Lenke til kommentar
bestillte meg 2 vf 900 kjølere og litt termisk lim så får se om jeg får trålla frem noen fine temps over påske :)

Pass på, leste at det var en plass på kortet som trengte kjøling som 2xvf900 ikke ville dekke.

 

 

ja, klar over det, var en link her for noen sider tilbake som indikerte med en pil. så tenkte og dremle en zalman chipset kjøler jeg har liggende bestillte også thermisk lim. men lit skeptisk til det, men er kanskje muligens eneste måte og feste på de punktene :hmm:

 

 

dere vista karer må komme med en skikkelig tilbakemelding om hvordan SP1 opplevet, er vel kanskje snart på tide og legge Xp på hylla :)

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...