Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
kjøpte meg ett X2 i dag hos datakjeden. 3395,- ganske dyrt egentlig. men måtte ha meg et kort :)

 

noen som har sett dette kortet med 2 stk zalman VF900 ??

 

Ifølge denne tråden på XS skal det gå helt fint, men du må ha en form for kjøleribbe på en IC, det er også forklart i den tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg fikk bare 12121 poeng i 3dmark med quad @ 3,0 ghz er ikke det lite? hadde sett for meg 14-15K med x2 kort

Det var lite jo. Hva får du på selve SM3.0 testen? Bør ligge på rundt 8,000 der med standard settings( 1280*1024 ). Pass på at Catalyst AI er på enten Standard eller Advanced; på disabled tar ikke kortet i bruk den andre GPUen.

Lenke til kommentar
jeg fikk bare 12121 poeng i 3dmark med quad @ 3,0 ghz er ikke det lite? hadde sett for meg 14-15K med x2 kort

 

Dersom du kjører XP så er 3dmark 2006 støtten i Cat 8.3 fryktelig dårlig. Ta en runde med Cat 8.2 så finner du ut hvordan ytelsen er....

Mistet selv 6000 poeng etter 8.3 ble lagt inn. Synes ikke 8.3 har noen forbedringer i spillene jeg spiller og bruker jo 3dmark 2006 ofte som testprogram ved overklokking. Så det er mulig 8.2 blir lagt inn igjen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...