Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem har vel ikke det fra før av? :D

 

Neida, fra spøk til alvor, med litt "flaks" så får du med Black Box i demovaren. Selv om det står at det kan mangle drivere osv.. så er det mange ganger at alt av drivere og medfølgende programvare følger med.

Jeg vil tro at sjansen for at personen som kjøpte det ikke brukte nøkkelen er minimal.

Lenke til kommentar

Hjelpe meg å disse 8.3 driverne sugde på XP, over halverte CPU scoren i 3dmark06 fra 5000 til 2400, og totalscoren fra 17600 til 11500......

De kunne vel klare å kjøre 1 ussel test på den mest populære ytelses indikatoren vi bruker før de slapp denne driveren... At avinstalleringen av 8.3 ga feilmelding og at man må fjerne skiten manuellt i safe mode var jo bare toppers....

 

Nei, denne driveren bør avskrives som en skivebom.....

Lenke til kommentar
Prøvde å kjøre driver sweeper fra guru3d etter jeg hadde avinstallert skjermdriveren for 8.2. Fikk beskjed at programmet ikke kunne skrive til g3dds.ini både når jeg startet og avsluttet programmet. Noen som har hatt samme problem i Vista64?

Prøv Drivercleaner til slikt, fantastisk bra program (vell verdt 10$ for fullversjonen).

Fungerer den like bra under Vista 64 også? Jeg er plaget med ustabilitet ...

Har virket fint i Vista64 til nå :) Jeg kjøpte den i dag og har testet litt.

Husk å kjøre programmet i sikkerhetsmodus :)

Lenke til kommentar
Hjelpe meg å disse 8.3 driverne sugde på XP, over halverte CPU scoren i 3dmark06 fra 5000 til 2400, og totalscoren fra 17600 til 11500......

De kunne vel klare å kjøre 1 ussel test på den mest populære ytelses indikatoren vi bruker før de slapp denne driveren... At avinstalleringen av 8.3 ga feilmelding og at man må fjerne skiten manuellt i safe mode var jo bare toppers....

 

Nei, denne driveren bør avskrives som en skivebom.....

 

 

Hvem er det som gidder å bruke xp nå da :!:

 

Med Vista 64 så funker i alle fall crossfire x :)

Lenke til kommentar
Hjelpe meg å disse 8.3 driverne sugde på XP, over halverte CPU scoren i 3dmark06 fra 5000 til 2400, og totalscoren fra 17600 til 11500......

De kunne vel klare å kjøre 1 ussel test på den mest populære ytelses indikatoren vi bruker før de slapp denne driveren... At avinstalleringen av 8.3 ga feilmelding og at man må fjerne skiten manuellt i safe mode var jo bare toppers....

 

Nei, denne driveren bør avskrives som en skivebom.....

 

 

Hvem er det som gidder å bruke xp nå da :!:

 

Med Vista 64 så funker i alle fall crossfire x :)

 

Tja, hvem? Anntar det er noen millioner, og kan dessverre ikke alle navnene;) Siden jeg ikke har mer enn 2 GPU'er så har jeg annet å bruke flere tusen spenn på enn Vista....

Testet det i noen måneder, og kan ikke si det frister akkurat.... Uansett ingen unnskyldning for ATI, skjerpings ATI, fyameg....

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Hvem er det som gidder å bruke xp nå da :!:

Hvem er det som gidder å bruke et OS som er designet for å ta vekk mer frihet fra brukeren nå da :!:

 

Tror vi bør la den ballen ligge da faren for masse OT er svimlende stor, selv om det var Nizzen som kastet først :cool: . Men vi XP brukere er vel så storsinnede at vi bare snur det andre kinn til.... ikke sant?

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Fungerer den like bra under Vista 64 også? Jeg er plaget med ustabilitet ...

Har virket fint i Vista64 til nå :) Jeg kjøpte den i dag og har testet litt.

Husk å kjøre programmet i sikkerhetsmodus :)

Kjørte programmet i "vanlig" modus og la inn nye 8.3 drivere i Vista 64 og har ikke vært laget med noen stabilitetsproblemer siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...