Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Her er resultater fra Unreal Tournament 3 med Catalyst 8.3:

 

3-06 01:50:12 - UT3

Frames: 18103 - Time: 195277ms - Avg: 92.704 - Min: 55 - Max: 170

 

Oppløsning er 1920 X 1200 og alt som kan stilles opp i spillet er på max.

 

Maskinvaren min ser dere i signaturen forresten ;)

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde å kjøre driver sweeper fra guru3d etter jeg hadde avinstallert skjermdriveren for 8.2. Fikk beskjed at programmet ikke kunne skrive til g3dds.ini både når jeg startet og avsluttet programmet. Noen som har hatt samme problem i Vista64?

Prøv Drivercleaner til slikt, fantastisk bra program (vell verdt 10$ for fullversjonen).

Lenke til kommentar
Var ikke så gode resultater det nei Kent.

Prøv med 8.2 siden du "kun" kjører 2 kort å se om det blir noe særlig forskjell ;)

Er veldig interissert i CPU score'n din ;)

Gjerne SM3 og SM2 også :yes:

Ja, få se ORB linken din hvis du har den Kent.

 

Skal legge ut i løpet av kvelden.. jeg ga opp i går. Kjørte istedet driver cleaner og surfet litt før jeg gikk til sengs skuffet og litt irritert :whistle:

 

edit: Nevnte tidliger at når jeg kjørte 3dmark ble det en slags flimring.. som ikke så ut som artifacts, men som var litt rart. Når jeg senket gpu til default 830(ny bios)istede for 900, så forsvant flimringen..!!! og det er ETTER voltmod!! hva skjera??? takler ikke kortene 900MHz på gpu en gang??? hvis så er tilfelle er det stor fare for at kortene blir resirkulert til søppel!!! :realmad:

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar
Var ikke så gode resultater det nei Kent.

Prøv med 8.2 siden du "kun" kjører 2 kort å se om det blir noe særlig forskjell ;)

Er veldig interissert i CPU score'n din ;)

Gjerne SM3 og SM2 også :yes:

Ja, få se ORB linken din hvis du har den Kent.

 

Skal legge ut i løpet av kvelden.. jeg ga opp i går. Kjørte istedet driver cleaner og surfet litt før jeg gikk til sengs skuffet og litt irritert :whistle:

 

edit: Nevnte tidliger at når jeg kjørte 3dmark ble det en slags flimring.. som ikke så ut som artifacts, men som var litt rart. Når jeg senket gpu til default 830(ny bios)istede for 900, så forsvant flimringen..!!! og det er ETTER voltmod!! hva skjera??? takler ikke kortene 900MHz på gpu en gang??? hvis så er tilfelle er det stor fare for at kortene blir resirkulert til søppel!!! :realmad:

 

Eller sent til en viss adresse i Evje? :love:

Lenke til kommentar
edit: Nevnte tidliger at når jeg kjørte 3dmark ble det en slags flimring.. som ikke så ut som artifacts, men som var litt rart. Når jeg senket gpu til default 830(ny bios)istede for 900, så forsvant flimringen..!!! og det er ETTER voltmod!! hva skjera??? takler ikke kortene 900MHz på gpu en gang??? hvis så er tilfelle er det stor fare for at kortene blir resirkulert til søppel!!! :realmad:

Hvor mye kunne du kjøre gpu på før vmod?

Lenke til kommentar
edit: Nevnte tidliger at når jeg kjørte 3dmark ble det en slags flimring.. som ikke så ut som artifacts, men som var litt rart. Når jeg senket gpu til default 830(ny bios)istede for 900, så forsvant flimringen..!!! og det er ETTER voltmod!! hva skjera??? takler ikke kortene 900MHz på gpu en gang??? hvis så er tilfelle er det stor fare for at kortene blir resirkulert til søppel!!! :realmad:

Hvor mye kunne du kjøre gpu på før vmod?

 

Kunne kjøre 3dmarktest med gpu på 900Mhz.. men da låste det seg på artic freeze, 890 gikk derimot bra, og det UTEN den flimringen jeg fortalte om.

Skjønner ikke helt hva det er som er problemet :shrug:

Lenke til kommentar
Kunne kjøre 3dmarktest med gpu på 900Mhz.. men da låste det seg på artic freeze, 890 gikk derimot bra, og det UTEN den flimringen jeg fortalte om.

Skjønner ikke helt hva det er som er problemet :shrug:

Hvor mye spennig kjører gpu på nå, hvor mye er stock og hvor varmt blir det? Kan jo være varmen som tar knekken på overklokken din? Du kjører dualorb kjøleren på de?

Lenke til kommentar
Kunne kjøre 3dmarktest med gpu på 900Mhz.. men da låste det seg på artic freeze, 890 gikk derimot bra, og det UTEN den flimringen jeg fortalte om.

Skjønner ikke helt hva det er som er problemet :shrug:

Hvor mye spennig kjører gpu på nå, hvor mye er stock og hvor varmt blir det? Kan jo være varmen som tar knekken på overklokken din? Du kjører dualorb kjøleren på de?

 

Jeg vet faktisk ikke hvor mye volt de får.. skal spørre Ghost om det.

Har faktisk ikke sjekke varmen, men kjører DuOrb så det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Kunne kjøre 3dmarktest med gpu på 900Mhz.. men da låste det seg på artic freeze, 890 gikk derimot bra, og det UTEN den flimringen jeg fortalte om.

Skjønner ikke helt hva det er som er problemet :shrug:

Hvor mye spennig kjører gpu på nå, hvor mye er stock og hvor varmt blir det? Kan jo være varmen som tar knekken på overklokken din? Du kjører dualorb kjøleren på de?

 

Jeg vet faktisk ikke hvor mye volt de får.. skal spørre Ghost om det.

Har faktisk ikke sjekke varmen, men kjører DuOrb så det burde ikke være noe problem.

Hva slags mod har han gjort? Er det med potentiometer (som du kan skru på). Regner med det ikke er pencil mod. Kan jo være kjøleren ikke sitter godt nok.

Lenke til kommentar
Kunne kjøre 3dmarktest med gpu på 900Mhz.. men da låste det seg på artic freeze, 890 gikk derimot bra, og det UTEN den flimringen jeg fortalte om.

Skjønner ikke helt hva det er som er problemet :shrug:

Hvor mye spennig kjører gpu på nå, hvor mye er stock og hvor varmt blir det? Kan jo være varmen som tar knekken på overklokken din? Du kjører dualorb kjøleren på de?

 

Jeg vet faktisk ikke hvor mye volt de får.. skal spørre Ghost om det.

Har faktisk ikke sjekke varmen, men kjører DuOrb så det burde ikke være noe problem.

Hva slags mod har han gjort? Er det med potentiometer (som du kan skru på). Regner med det ikke er pencil mod. Kan jo være kjøleren ikke sitter godt nok.

 

Mod er utført med ledninger, motstander (tror jeg det heter) og loddebolt.

Tror ikke det går an å skru av.

 

Kjøler sitter godt på.

 

Har du noe tips om hvilket programm jeg kan bruke for å sjekke tempen på kortene i vista??

Lenke til kommentar
Prøvde å kjøre driver sweeper fra guru3d etter jeg hadde avinstallert skjermdriveren for 8.2. Fikk beskjed at programmet ikke kunne skrive til g3dds.ini både når jeg startet og avsluttet programmet. Noen som har hatt samme problem i Vista64?

Prøv Drivercleaner til slikt, fantastisk bra program (vell verdt 10$ for fullversjonen).

Fungerer den like bra under Vista 64 også? Jeg er plaget med ustabilitet ...

Lenke til kommentar
Mod er utført med ledninger, motstander (tror jeg det heter) og loddebolt.

Tror ikke det går an å skru av.

 

Kjøler sitter godt på.

 

Har du noe tips om hvilket programm jeg kan bruke for å sjekke tempen på kortene i vista??

Jeg bruker HWMonitor: http://www.cpuid.com/download/HWMonitor_107.zip

Tror det viser sånn passe riktig temp på gpu.

 

Edit: slettet unødig quote

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar
Prøvde å kjøre driver sweeper fra guru3d etter jeg hadde avinstallert skjermdriveren for 8.2. Fikk beskjed at programmet ikke kunne skrive til g3dds.ini både når jeg startet og avsluttet programmet. Noen som har hatt samme problem i Vista64?

Prøv Drivercleaner til slikt, fantastisk bra program (vell verdt 10$ for fullversjonen).

Fungerer den like bra under Vista 64 også? Jeg er plaget med ustabilitet ...

Har virket fint i Vista64 til nå :) Jeg kjøpte den i dag og har testet litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...