Wiwa Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei. Var nettopp og tok brasiliansk voksing. Har nå fått kjempe mye brannskader i mitt underliv. Jeg tenkte å oppsøke klinikken så fort jeg får sjansen. Jeg vet liksom ikke helt hva rett jeg på en måte har som kunde hvis dere skjønner hva jeg mener så hjelp meg? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei! Brannskader? Du mener det er ømt og hovent neden til? Jente/gutt? vaio Lenke til kommentar
Wiwa Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Nei jeg mener ikke at det er hovent eller litt rødt som det pleier å være etter voksing. Hudpleieren har brukt for varm voks. Den ene gangen var det så varmt at jeg hylte av smerte. Så nå har jeg masse sår og det gjør vondt hvis jeg tar på det. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei. Du har sikkert fått en mild 3grads forbrenning neden til... Det går over om et par dager, smør gjerne krem med vit E. Det hjelper nye hudcelle til å vokse raskere.. vaio ) Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mild 3. grads forbrenning? Da heter det vel 1. eller 2. grads Tatt fra nettdoktor.no 1. grads forbrenning - huden er rød og smertende (svarer til solbrenthet). 2. grads forbrenning - skaden går dypere, og det oppstår blemmer. 3. grads forbrenning - vevet i alle hudens lag er dødt, krever som regel hudtransplantasjon. Hvilke forbrenninger krever legebehandling? -Forbrenninger større enn en håndflate. -Forbrenninger i ansikt, på hals, hender, og i skrittet. -Alle 3. grads forbrenninger. -De fleste 2. grads forbrenninger. Er det mye brent hud, og det har kommet blemmer og sår, så anbefaler jeg deg å dra til legen snarest. Hvis det er rødt og svir som solbrenthet, så bruk krem med Aloe Vera, eller gå på apoteket og hør med de Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den salongen du tok hos hørtes ikke trygg ut. Vanlig å bli øm og sår, men å få skikkelig brannsår skal man da ikke ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå