Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har stått med denne beskjeden på skjermen i over en time nå. Hva kan det være? Går ikke an å få den vekk eller noenting. Har nett og sånt, skal ikke være noe galt. Noen som har peiling? Får ikke spilt... Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Live bugger atm! Får håpe det ordner seg snart, skandale for min del at det skjer i åpningshelga til cod4! vil game mer! kjøpte meg til og med tastaturgreie til kontrollen i dag, så jeg kunne svare folk raskere på msn \ msg's så jeg kunne game mer ^^ Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sinnsykt dårlig online! Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Samme greiene på Xbox og altså.. frustrasjonen når nye vidder for meg her. :S Har stresset med å falle i rank siden eg fekk spelet, og no dette her. jaja, får håpe på at det fikses alt ettekvart. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Idag vurderte eg slik: Øl eller Cod4. Eg gjekk for CoD4. Og sit no i beste øl-drikkingstid, edru som presten sjølv. Og eg får ikkje spelt. Rimelig furten no ja. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hey Everyone -- I wanted to keep you in the loop and let you know this IS NOT a problem with the game. Xbox Live service is having issues across the board, not just with Call of Duty 4: Modern Warfare so no need to worry. We, as always, are keeping in touch with the LIVE team to ensure that you guys are fully informed with the status of it, just know that you're not the only one and that the Xbox Live team is working on it as we speak. Great time to try and knock out Single Player on Veteran. Wink XBL er altså problemet. Irriterar meg noko sinnsvakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nå fikk jeg ordnet det. Sorry til alle som har invita meg til å spille i kveld. Jeg var på LIVE men fikk ikke komme så mye inn i selve spillet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nå har jo Call of Duty etter hva jeg har skjønt hatt major nettverksproblem i hele går kveld og i natt da, og ble først bedre rundt kl 05 i natt. Om det var en melding fra IW burde de ha fått med seg at flere enn 360 kundene hadde problem og det kan vel ikke være feil hos alle de andre, men ikke i spillet? Virker som de bruker det at Live var nede i går kveld til å dekke over egne problemer spør du meg! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Idag vurderte eg slik: Øl eller Cod4. Eg gjekk for CoD4. Og sit no i beste øl-drikkingstid, edru som presten sjølv. Og eg får ikkje spelt. Rimelig furten no ja. Haha, jeg valgte motsatt. Glad for det nå. Nå er alt i orden med Live igjen, så da er det bare å game. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vel det var rett før eg hentet meg 4 halve i går etter all frustrasjonen med COD4 online...ingenting ville funke rett og slett. Toppet seg til slutt med denne Downloading Game Settings buggen... Derfor var det godt å endelig komme videre i Eternal Sonata etterpå Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) http://n4g.com/ps3/News-82506.aspx http://n4g.com/industrynews/News-82565.aspx Endret 12. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå