The Walking Dead Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 det går fortsatt dårlig med naten din? det kan vel være ispen din også? min isp gir meg ikke tilgang til ruter og dermed har jeg moderat på nat, men xbox live funker det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 det går fortsatt dårlig med naten din? det kan vel være ispen din også? min isp gir meg ikke tilgang til ruter og dermed har jeg moderat på nat, men xbox live funker det. Jeg er ikke sikker på hva isp er, men jeg har ikke noe ruter jeg kan stille på, bare swither. Så jeg lurer på hva jeg skal gjøre da? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det DHCP funksjon i modemet ditt da? Hvis ikke så har du jo et litt rart oppsett hvis du ikke har noen router. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Er det DHCP funksjon i modemet ditt da? Hvis ikke så har du jo et litt rart oppsett hvis du ikke har noen router. Hva er det?! =P Slik ser det ut her: (Ikke helt sikker på at det er navnet på modemet men) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 3 innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Om dere har spørsmål som faller utenfor trådens tema kan dere opprette en egen tråd for spørsmålet deres. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå