Gå til innhold

Suntek th656 + HK = Brann


Becks69

Anbefalte innlegg

Om du nå har et suntek th656 kabinett, med de elendige festeklipsene (som ble rost opp av en test på hw.no btw) så tenk deg om to ganger!

Det har nå vist seg at de klipsene er for store, og ved flytting, isetting av keyboard kontakter eller usb osv... kan du faktisk bevege kortet nok til at det kommer litt ut av stilling (siden det er kun en skrue, så vil jo aksen på den gjøre at det er litt for bevegelig! :x

Det som da skjer er at de altfor store hektene kommer borti lederene på hovedkortet og ... det kortslutter og hovedkortet er ødlagt!

 

Tenk over det, alle de som har eller har tenkt på det kabinettet. Jeg kommer vertfall aldri mer til å bruke de hektene, siden jeg ofte er på lan og "herjer" en del med maskina så er det fort for at det kommer ut av stilling! Drittløsning!... :evil:

Ellers var det et ok...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk for asus p4pe..

P4g8x ble nok en gang utsatt så jeg... men det for holde inntil videre.

Venter bare på å få et nytt et. :-?

Jeg har tenkt å få bort de klipsene, men det er ikke laget til for vanlige mellomstykker på kabinettet så vi får se hva som skjer... :wink:

Lenke til kommentar
Jeg kommer vertfall aldri mer til å bruke de hektene, siden jeg ofte er på lan og "herjer" en del med maskina så er det fort for at det kommer ut av stilling!

titta på Testen

Dette kabinettet går veldig langt i å implementere en helt skrueløs hverdag. Den eneste skruen vi måtte feste var på hovedkortet, som forøvrig holdes på plass på en smart måte ved hjelp av "kroker" istedet for skruer.

Det betyr at disse krokene/ hektene er elastiske ? Vi vet jo at det trengs litt press for å sette i mus/tastatur, og før en oppdager svikten så har skaden allerede skjedd ( hva så med hovedkortskaden, som Asus ikke kan lastes for ? )

 

...hmm

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...