vegesim Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg en xbox360! Har også bursdag i desember, da får jeg trolig gavekort på elkjøp, men hvilken bør jeg velge?? Har så klart lyst på Elite, men har også veldig lyst på den nye pro utgaven! (for den har HDMI-tilkobling, + at jeg også liker den hvite bedre) Endret 26. november 2007 av vegesim Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg en xbox360! Har også bursdag i desember, da får jeg trolig gavekort på elkjøp, men hvilken bør jeg velge?? Har så klart lyst på Elite, men har også veldig lyst på den nye pro utgaven! (for den har HDMI-tilkobling, + at jeg også liker den hvite bedre) Dårlig emnetittel, gå for elite du ! Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg en xbox360! Har også bursdag i desember, da får jeg trolig gavekort på elkjøp, men hvilken bør jeg velge?? Har så klart lyst på Elite, men har også veldig lyst på den nye pro utgaven! (for den har HDMI-tilkobling, + at jeg også liker den hvite bedre) Dårlig emnetittel, gå for elite du ! Jeg mente pro..:/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Dersom du liker kvit best, så går du helt klart for Premium utgaven med HDMI Du greier deg rimelig lenge med 14GB lagringsplass, med mindre du aldri sletter demoer og slikt Så sparer du litt penger også. Endret 10. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Faktisk er det 20GB på Premium. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Man kan kun bruke rundt 14GB, da resterende er reservert OS og tilleggsgiler etc. Selvfølgelig kan man jo slette de sangene/demoene som følger med HDD, men man vil aldri kunne få bruke 20GB frittnpå HDD totalt sett Endret 11. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Man kan kun bruke rundt 14GB, da resterende er reservert OS og tilleggsgiler etc. Selvfølgelig kan man jo slette de sangene/demoene som følger med HDD, men man vil aldri kunne få bruke 20GB frittnpå HDD totalt sett Ehh, enn Core da? Den har ikke hdd, da lurer jeg virkelig på hvor OS ligger. ^^ OS i Premium ligger nok ikke på hdd, og ja jeg har hatt 20GB ledig på den disken. Jeg sletta absolutt alt på den når jeg fikk den, utenom Hexic, da hadde jeg 19-ettellerannet GB ledig. (Da hadde jeg ikke updates, men de kan ikke ta så utolig mye plass) Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sorry mac, men det er riktig som han sier at en god del gb er reservert. I tillegg er det vel den formatsaken som gjør så min pc-hdd feks bare er 55,8 gb stor, ikke 60. For å si det sånn, jeg tror ikke på deg:-P Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ehh, enn Core da? Den har ikke hdd, da lurer jeg virkelig på hvor OS ligger. ^^ En stor del av den diskplassen som er reservert går blant annet med på å lage disk-cache for Xbox1 spill. Den gamle xboxen hadde nemlig disk-cache så for at bakoverkompatibilitet i det hele tatt skal være mulig må Xbox360 også ha det. Dette er for øvrig årsaken til at man ikke får spilt Xbox1 spill hvis man ikke har harddisk. På xbox1 tror jeg disk-cache utgjør litt i overkant av 2 GB så det må være mye annet som ligger på denne 360 harddisken også. Endret 14. november 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå