ratm Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Er det noen som vet om noen nye First person shooter spill de kan anbefale. Gjerne litt lengre spille til enn Max Payne Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 aliens vs predator 2 no one lifes forever deus ex system shock 2 thief 2 Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Noen andre? Har gått lei av alle de der :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har du fullført RTCW? (return to castle wolfenstein) - Red Faction Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hørt om Q3? Har spilt det i over 2 år, men er fortsatt ikke ferdig med det! :smile: Lenke til kommentar
trøls Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Half-Life går man aldri lei av. Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Quote: On 2002-01-05 21:12, siDDIs skrev:system shock 1 Haha. Ja. Han sa "nye", men SS1 og SS2 er veldig bra! Går ikke ann å ikke ha spilt dem. Hvorfor er alle så sinnsykt inntresert i FPS spill hele tiden? Man blir så fort lei av dem at det er helt morsomt! De eneste jeg fortsatt spiller er CS og Q3 i mp og faktisk ikke noe annet. Jeg holder meg heller til rpg/adv sjangeren. Mye mye lengre spilletid.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 fordi fps spill gir mye mer innlevelse enn rpg og eg har ikke tid til å bruke 300 timer på å lese gjennom en kjedelig historie(ijallefall i starten) Lenke til kommentar
xes Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Strike Force mod'n til Unreal Tournament er dødsbra. Det er teamwork det... MVH Xes Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Quote: On 2002-01-07 00:09, siDDIs skrev:og eg har ikke tid til å bruke 300 timer på å lese gjennom en kjedelig historie(ijallefall i starten) Derfor bruker du heller tid å penger på å spille igjennom 4-5 shootere på samme tiden, som ikke har noen god historie i det hele tatt. Hmmm... logisk den ja. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg vil ha en skikkelig RPG i FPS stil!!!! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 might and magic serien ruler jo... uansett.... trenger ikke no fps når man har mm-serien.... gleder meg som en unge te mm9 kommer Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Ser det er noen som liker strike force her.. Jeg synes Tactical Ops er MYE mer action. http://www.tactical-ops.to Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Gleder meg som en sau (?) til The elder scrolls 3: Morrowind kommer jeg. Det kommer til å rule som pokker! (håper jeg) Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Enig med at Tactical Ops er mer action enn StrikeForce. Det er også mer populært, både på public server nivå, og i antall klaner på ClanBase. Lenke til kommentar
christoffer Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Counter-Strike !!!!(HL-mod) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå