Gå til innhold

NetShop, åpningstider på telefon?

Anbefalte innlegg

Har prøvdå ringe NetShop.no i hele dag for å avklare om en del skulle følge med et kabinett eller ikkje, men det er en tilsynelatende uendelig lang telefon kø - eller noen som har glemt å skru på telefonsvareren som sier "Velkommen til NetShop, våre åpningstider er Mandadg til Fredag.........."

Og eg finner heller ikkje noe om åpningtider på nettsida, men noe får meg til å tro at det ikkje sitter noen og svarer telefonen etter kl 21.30 en lørdags kveld. Utrulig irriterende i allefall, skulle gjerne vist om det er en mangel og at det kan ettersendes, eller om det er "ekstra utstyr" som må bestilles. Da det fort kan bli dyrere enn planlagt og angrefrist kan bli aktuellt - men da kan eg liksom ikkje ta i bruk resten i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eller noen som har glemt å skru på telefonsvareren som sier "Velkommen til NetShop, våre åpningstider er Mandadg til Fredag.........."

Det ligger ganske åpent i kortene, i dag er det lørdag, ergo er ikke telefonen åpen. Meget få nettbutikker har delefonservice på lørdager.

Lenke til kommentar

Fre web'en til Netshop:

*snip*

Kl. 08.00-17.00 Mandag til Torsdag (salgstelefon)

Kl. 08.00-16.00 Fredag (salgstelefon)

Kl. 08.00-16.00 Mandag til Fredag (hentebu)

Kl. 09.00-16.00 Mandag til Fredag (support)

Stengt Lørdag og Søndag

*snip*

|2mmy|

Lenke til kommentar

Oki, fant nå åpningstidene, men hadde nesten regnet med å finne åpningstider for telefon på samme siden som den øvrige informasjonen de har lagt ut om retur og support..

Men uansett; at de lar det automatiske telefonsystemet besvare samtaler med "Hei og velkommen .. trykk 2 for kundesenter", og så setter deg videre i en kø, det er drøyt når det ikkje er noen som kommer til å svare telefonen til slutt!

Men men, alle testene eg finner av kabinettet sier at riser card skal følge med, og at det ombyggings kit for m-atx hovedkort som er "optional" - så monterer eg like godt alt og bruker at eldre pci riser card i mellomtiden.

ed: typo

Endret av bjorn.e
Lenke til kommentar
Oki, fant nå åpningstidene, men hadde nesten regnet med å finne åpningstider for telefon på samme siden som den øvrige informasjonen de har lagt ut om retur og support..

Men uansett; at de lar det automatiske telefonsystemet besvare samtaler med "Hei og velkommen .. trykk 2 for kundesenter", og så setter deg videre i en kø, det er drøyt når det ikkje er noen som kommer til å svare telefonen til slutt!

Men men, alle testene eg finner av kabinettet sier at riser card skal følge med, og at det ombyggings kit for m-atx hovedkort som er "optional" - så monterer eg like godt alt og bruker at eldre pci riser card i mellomtiden.

Spennende kabinett du har kjøpt deg?

Lenke til kommentar

"Velkommen til NetShop, våre åpningstider er Mandadg til Fredag.........."....Er jo bare å høre etter hva som sies der,ser ikke problemet....

Lenke til kommentar
"Velkommen til NetShop, våre åpningstider er Mandadg til Fredag.........."....Er jo bare å høre etter hva som sies der,ser ikke problemet....

Hele poenger er jo at de ikkje sier "Velkommen .. våre åpningstider er Mandag til Fredag..." men isteden sier de "velkommen, du får svar så snart som mulig" - og nevner ikkje at det blir på mandag..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...