djeveldyrkern Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 jeg har kjøpt ny pc og har nå fått noen problemer dette er maskin delene mine: Nforce430+ Geforce 6100 socket-am2 amd athlon 64 x2 6000+ 3.0Ghz HIS radeon HD 2600 xt 512mb gddr3 IceQ Corsair twin2x 6400c4 ddr2 2048mb cl4, kit w/two 1gb dimm's ep.p technology northQ 4775-500 bulk atx 500w, 120mmfan samsung spinpoint t166 320GB tillegsinformasjon: PS2 tastatur og usb mus. problemet er at maskinen skrur seg av når jeg kobler til usb mus eller ps2 tastaturet og mus og tastatur slutter og fungere etter at maskinen har restartet seg. så dette skaper problemer ved installering av windows. har sjekket at alt er koblet riktig og alt er nytt, kjøpt fra komplett, kan det ha hendt noe under sending? takk for all hjelp Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er kabinettet jordet ordentlig, har du satt kortet på avstandene helt korrekt. Har opplevd noe av det samme på en pc en gang, men ikke at maskinen starter opp igjen. Har du prøvd mus og tastatur på en annen maskin Lenke til kommentar
djeveldyrkern Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 hvis du mener hovedkortet så ja, jeg har satt det riktig på. og ja jeg har prøvd mus og tastatur på en annen datamaskin. vet ikke om kabinettet er ordentlig jordet, hvordan får jeg sjekket det? jeg er ikke no überskilla pc bygger Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Om du fjerner I/O shield bak ved inngangene på kabinett, hvordan går det da? Endret 10. november 2007 av L O G I M A N Lenke til kommentar
djeveldyrkern Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 det har jeg ikke prøvd, men kan prøve det tenkte jeg faktisk ikke på, det virker ganske logiskt egentlig Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fungerer det, så har du trøbbel med dårlig jording, og eller at det går strøm til kabinett. Lenke til kommentar
djeveldyrkern Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 nå har jeg tatt av skjoldet, og det fungerer fremdeles ikke. :S kan I/O panelet være ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå