qurten Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei. I forbindelse med en liten uhøytidelig konkurranse på hjemmesiden jeg er med på å lage, så trenger jeg ett morsomt nudiststrand bilde. Vi har fått forespørsel om å lage en nudiststrand i kommunen min, og den potensielle stranden er ett av punktene i konkurransen. Jeg har sett haugevis av morsomme nudiststrand bilder, men finner selvfølgelig ikke noe når jeg trenger det. Bildet skal ikke være støtende, bare morsomt og helt "ufarlig". Det skal ikke inneholde nærbilder av kjønnsorgan og må ikke inneholde barn overhodet. Litt feite rumper går fint. Det skal være sånn att man kan smile av bildet enten man er hedning eller kristen. Det kan også gjerne være tegning, bilde at skilt som henviser til nudiststrand eller nakenhet generellet. Håper noen har noe på lager. Som sagt har jeg sett mye rart på nettet som kan brukes, men finner ikke noe når jeg trenger det. :o) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det skal være sånn att man kan smile av bildet enten man er hedning eller kristen. Der stoppet det opp for meg... Do tell more good sir. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hmm, kanskje denne? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 http://pbfcomics.com/archive/0PBF30040BC-Nude_Beach.jpgHmm, kanskje denne? Haha, den var jo litt bra. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 http://www.cartoonstock.com/lowres/rmc0043l.jpg Google images er et greit sted å begynne. Man trenger jo ikke så mye fantasi for å finne frem. Du skal ha nudist, funny og beach. Hva med å begynne et søk med det? Jeg ser ellers helst at dere ikke poster nakenbilder på forumet ut over designerte områder Lenke til kommentar
qurten Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 :!: Jo da jeg har litt fantasi, og har søkt på det meste. Men jeg drukner i nakne bilder som ikke passer inn i "konseptet" mitt. Har fått ett forslag og det var ganske bra, men tar gjerne imot flere. La meg forklare litt om hjemmesiden. Hjemmesiden jeg og en venninne driver omhandler bygdesamfunnene vi bor i. Det er en hjemmeside som alle i bygdene skal trives med uansett om de er veldig kristne eller helt ukristne eller totalt bortreist. Så skal de være en side som profilerer bygda/bygdene våre på en positiv måte for utenforstående. Ingen av oss er profesjonelle når det gjelder webdesign, vi bare gjør så godt vi kan. Konkurransen er troskyldig moro, der vi lager punkt med hyperlinker på ett flyfoto. For de som kan litt om data er det ingen problem å finne hyperlinkene våre, og det har vi fått kritikk fra av utenforstående som kan litt om data. Leserene våre er alt fra barn til gamle pensjonister som koser seg med hjemmesiden, og løser konkuransene vi allerede har på "vanlig måte". Ikke er det annen premie på konkurransen heller enn at alle får masse hederlig omtale. Bygdene vi lager hjemmeside for er Bulandet og Værlandet, og adressen til hjemmesiden er: http://bulandet-grendalag.org/ Er det noen som vil skrive i gjesteboken så er dere hjertelig velkommen til det, men vennligst ikke skriv noe om spørsmålet mitt. Da vil dere røpe den kommende konkurransen som ennå ikke er publisert. Så er det mange som har veldig greie på data som irriterer seg veldig på Frontpage og amatørmessige greier. Det er helt greit, men vi er bare to glade amatører som gjør så godt vi kan. Så vet dere det liksom. Så det hjelper ikke å kjefte på oss, vi har fått kjeft allerede. :!: På den annen side tar vi gjerne imot gode råd hvis det er noen som vil komme med det. Så var det det der bildet da. Er det noen som har noen bilder/ linker på lur? Humoristisk, troslyldig og passelig støtende for de fleste? Lenke til kommentar
qurten Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Det skal være sånn att man kan smile av bildet enten man er hedning eller kristen. Der stoppet det opp for meg... Do tell more good sir. Det vil si att alle uansett relegion, legning eller alt hva annet som støter folk nå til dags kan se på bildet uten å starte en krig eller bli sure og stumme de neste tre månedene. Litt stive i maska eller småsure en uke går fint. Jeg vet det er en vanskelig balansegang, men vi vil bare ha ett morsomt bilde alle kan tåle og småflire litt av. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 http://img99.imageshack.us/img99/255/nudistbeachsh9.jpg Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 http://img99.imageshack.us/img99/255/nudistbeachsh9.jpg Haharnargh ! .. .Grhargeh ! .. også bittelitt medlidenhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå