trollshaw Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 som tittelen viser så har jeg ett problem på min bærbare pc.. hvordan fikser jeg dette problemet? finnes ingen recovery cd til pc`en (da dette ligger på harddisken, idiotist påfunn må jeg si) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har ikke hatt dette problemet selv, men etter å ha googlet litt, ser det ut som at du må ha Vista-DVD-en for å fikse problemet. finnes ingen recovery cd til pc`en (da dette ligger på harddisken, idiotist påfunn må jeg si)Tja, du får jo påminnelse om dette ved første oppstart og mange ganger i etterkant. Hvis du ikke får til å lage recovery-plater, så kan du bestille fra HP (koster i underkant av 400 kroner). Lenke til kommentar
trollshaw Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 hva skal jeg så gjøre med VISTA cd`en for å få fikset problemet? Reinstallere eller recovery? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Bruk Google og søk etter "BOOTMGR IS MISSING" - da får du svar i bøtter og spann. Edit: kjenner du noen som har Vista-DVD-en, så lån av dem - da slipper du ekstrakostnader fra HP. Endret 10. november 2007 av Nichlas Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nei du trenger ikke Vista-cden. Last ned Ultimate Boot CD. Den inneholder, blant mange andre nyttige program, programmer for å fikse bootmgr. (Brenn ISO-fila (ubcd411.iso) på en cd.) Lenke til kommentar
trollshaw Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) har prøvd alt nå, men får ikke i gang windows igjen så da er det bare og reinstallere. men eller takk. har hiren`s boot CD her. noen programmer der jeg kan bruke? Endret 10. november 2007 av trollshaw Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 har hiren`s boot CD her. noen programmer der jeg kan bruke?Ja, faktisk 10 forskjellige. Alle under "MBR (Master Boot Record) Tools" Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 som tittelen viser så har jeg ett problem på min bærbare pc.. hvordan fikser jeg dette problemet? finnes ingen recovery cd til pc`en (da dette ligger på harddisken, idiotist påfunn må jeg si) når jeg hadde dette problemet tok jeg ut alle cd'ene av cd rommene og floppy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå