On1Musha Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg måtte sende inn bærbar PC-en min, en Asus F3T til A.Novo for 2 uker siden, når jeg fikk den igjen så hadde dem bytta hovedkort fori det var defekt bios eller noe, + at det ikke gikk ann å innstallere Vista på den, så da jeg fikk den satte jeg inn Vista dvd og jepps det funka men etter en dag med vista er det jo bare masse tull her, meget ustabil pc og jeg har instalert alle nye drivere og kjørt full Windows update, når jeg går på task manager så står cpu usagen på 68% hele tiden, og memoryen på 656 hele tiden, jeg har restarte PC-en og det hjalp ikke, og når jeg trykker på fanen processes så står ALT helt stille, så det jeg lurer på er om det finnes noen bra hardware tester, mem test cpu test osv.. noen som har noe bra å anbefale? skulle liksom ha en bra pc tilbake ikke en døn ustabil pc som jeg blir kvalm av! Lenke til kommentar
SlappPenis Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg måtte sende inn bærbar PC-en min, en Asus F3T til A.Novo for 2 uker siden, når jeg fikk den igjen så hadde dem bytta hovedkort fori det var defekt bios eller noe, + at det ikke gikk ann å innstallere Vista på den, så da jeg fikk den satte jeg inn Vista dvd og jepps det funka men etter en dag med vista er det jo bare masse tull her, meget ustabil pc og jeg har instalert alle nye drivere og kjørt full Windows update, når jeg går på task manager så står cpu usagen på 68% hele tiden, og memoryen på 656 hele tiden, jeg har restarte PC-en og det hjalp ikke, og når jeg trykker på fanen processes så står ALT helt stille, så det jeg lurer på er om det finnes noen bra hardware tester, mem test cpu test osv.. noen som har noe bra å anbefale? skulle liksom ha en bra pc tilbake ikke en døn ustabil pc som jeg blir kvalm av! Du kan kjøre Ultimate boot cd. www.ultimatebootcd.com last ned, brenn ut, boot under oppstart. Kjør mem96 elns. Men hvilken specs har du? Tror det er lurt å se på diine specs før du kjører vista, siden vista spiser opp masse ram og kapasitet Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg måtte sende inn bærbar PC-en min, en Asus F3T til A.Novo for 2 uker siden, når jeg fikk den igjen så hadde dem bytta hovedkort fori det var defekt bios eller noe, + at det ikke gikk ann å innstallere Vista på den, så da jeg fikk den satte jeg inn Vista dvd og jepps det funka men etter en dag med vista er det jo bare masse tull her, meget ustabil pc og jeg har instalert alle nye drivere og kjørt full Windows update, når jeg går på task manager så står cpu usagen på 68% hele tiden, og memoryen på 656 hele tiden, jeg har restarte PC-en og det hjalp ikke, og når jeg trykker på fanen processes så står ALT helt stille, så det jeg lurer på er om det finnes noen bra hardware tester, mem test cpu test osv.. noen som har noe bra å anbefale? skulle liksom ha en bra pc tilbake ikke en døn ustabil pc som jeg blir kvalm av! Du kan kjøre Ultimate boot cd. www.ultimatebootcd.com last ned, brenn ut, boot under oppstart. Kjør mem96 elns. Men hvilken specs har du? Tror det er lurt å se på diine specs før du kjører vista, siden vista spiser opp masse ram og kapasitet jeg har kjørt vista før.. det følgte med vista til bærbaren min.. og har ALDRI hatt noen problemer! AMD Turion™ 64 Mobile Technology,TL-56 DDR2 667MHz SDRAM, 2x SO-DIMM socket expandable to 2GB nVidia GeForce Go7600(F3T) no mere da? tar en Memtest86+ nå så langt ingen feil, ps har ultimat boot cd Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Nei, nå er jeg forbanna! har lest flere steder at F3T har hovedkort problemer og at man ofte må bytte hovedkort! nå har jeg kjørt så mange tester og formatert så mange ganger at jeg spyr snart! skal faen meg sende den til A-Novo igjen! denne gangen skal jeg ikke ha den tilbake før den er DØN stabil! Feil: Windows Vista feil; Ustabil, henger seg, Windows update NEKTER å finne updates, oppgavebehandlinga henger seg, bruker 100 år på å oppstarten, tar lang tid å oppdatere drivere, extreme lyder fra hdd, everest stress test klikker, tråløst nett er bare tull med, osv osv osv.. kan jo liste opp 100 feil til vis det er det må å gjøre:S dette forbløffa meg på asus Forum: Hello, these days one cannot assume anything about whether a new box will or will not work as expected - the only reliable source of information is that of others' experience. I'm about to purchase ASUS F3T-AP055C TURION X2 TL60/ Go7600. I have scanned this forum and see that a few people are having isolated problems with an older F3T. Those that have a newer incarnation, can you recommend or not this model? Thanks, Alex PS.I'm not interested in the specifications advice, just owner's experieces with this model. Svar: I'm afraid I have to say is has been, for me a bad computer. My computer is one year old, and I have sent it to asus for 4 faults all in all. Dyring the time I have had it, The motherboard has been replace two times so has also the DVD/CD-rw unit. I am not a user who takes bad care of my gear, but eather I got a very bad ex, or it is not a very good computer. The staff at asus are helpful but they do not always live up to their own words. I hope this is helful for you. æsj! HATER Asus nå altså! er jo bare tull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå