norbat Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Registry Mechanic går nok ikke under betegnelsen Antispywareprogram. Kan anbefale gratisversjonen til SuperAntispyware. Den lover å "Removes ALL the spyware, NOT just the Easy one" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde avg antivirus på det tidspunktet. Nå har jeg mcafee pga det fulgte med PC-en. Tviler på at det er noe stor forskjell på de selv om mcafee koster penger for privat, mens avg er gratis for privat. Forskjellen er heller at jeg har både firewall og antivirus + spyware i mcafee.. Mens avg har kun gratis antivirus. Tror at spyware programmet ikke er gratis.. (?) Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 takker norbat.. hehe litt teit da, men hvilken bruker du siden du er sånn spyware King Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Heisann, Ang. antispywareprog så har jeg et lite utvalg på en 'testpc' (må jo teste litt hvis man skal anbefale noe). Foretrekker helt klart SuperAntispyware. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 kk takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå