Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Tja dumt nok det liksom men å lyge til hun ved å si at hun ikke sang bra syntes eg var skammelig. Selvsagt er det skammlig. Men å høre dommernes kritikk er jo ganske morsomt da. Kritikken blir sagt som følgende: "Du har ikke personlighet", "du er god" osv....ingenting om rytme, toneleie osv Så det er da meget klart hva de er ute etter. Et pent ansikt, en pen kropp, 0 hjerne. Og så prøver man å finne den "beste" stemmen i denne katogorien. Nokså åpenlyst. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Stray fyren var jo faktisk flink til å synge da.. og han ser jo faktisk smaching bra ut :wink: vi vet alle at utseendet har mye å si når man skal bli pop-stjerne! sånn er det bare.. men de fleste som gikk videre var jo gode på sangen da! bedre på sang enn utseende Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Cape var da geniale......søren hva het "hiten" deres? Tic Tac.... lol Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hehe. Idol var mye morsommere enn hva jeg trudde. Sa jeg skulle se en episode så var det slutt. Hadde ingen aning å se ungdom drite seg så lodrett ut var morsomt å se på Nå som jeg har sagt kjenner jeg en av dem som gikk videre så jeg er nesten litt forbundet til å se på, men det gjør ingenting for dette var morsomt Handerre som ble uttalt i avisen - han kunne jo synge da så jeg kan uansett ikke akkuratt se hvorfor ikke han skulle gå videre... pluss de får nok alt for mange jenter inn uansett. Tviler på 90% av deltakerene er gutter slik de må "fordele" litt. Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ingenting slår han gnomen som "sang" DDE - Rompa mi. han var rett og slett genial! folk som driter seg ut sånn frivillig på tv fortjener jaggu å bli popstjerner! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Folk som dritter seg ut som det fortjener å bli bitch slappet! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg melder meg frivillig til bitchslapping! spess av fyren med rompa mi.. for han var søt :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hva får egentlig folk som tydeligvis ikke eier talent til å stille opp på slikt? Greit nok, noen gjør det på kødd (Osama i Tromsø f.eks.), mens enkelte med de mest horrible sangstemmene blir totalt knekt av å ikke komme videre. Hva synest dere om det? Den sangen er faktisk fra en opera laget av et kor i oslo der han fyren er medlem. Jeg tror operan' heter "helvette" eller.no Jeg syns det var stidlig Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hva med han stumme fyren som sang da? Etter å ha sett hva de som kom videre presterte, vil jeg faktisk si at han var en av de bedre Tenk dere å høre siste skiva hans, digg å komme hjem, slenge seg ned i godstolen og hive inn CD'en hans - en drøy time med stillet... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Stray fyren var jo faktisk flink til å synge da.. og han ser jo faktisk smaching bra ut :wink: GAYALARM Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 LuciFear Han gjorde det med stil. Værre er det med de som tar dette blodig alvorlig og så driter seg ut........ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Stray fyren var jo faktisk flink til å synge da.. og han ser jo faktisk smaching bra ut :wink: GAYALARM Hæ? Hvor er det gayalarm. Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Stray fyren var jo faktisk flink til å synge da.. og han ser jo faktisk smaching bra ut :wink: GAYALARM Hæ? Hvor er det gayalarm. skjønte ikke jeg heller... hvor er den da??? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 GAYALARM! FFS! er jente for faen! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 GAYALARM! FFS! er jente for skitt! WTF knows that shit Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 WTF knows that shit vel.. du bør ha fått det med deg når jeg whina om jenter og cola light.. og det er vel en del som har fått det med seg nå.. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ville bare informere folket om at gay stray kom seg gjennom de innledende rundene og er nå blant de 50 heldige hehe hva synes dere om de øvrige deltakerne da mvh nerd-light Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 GAYALARM! FFS! er jente for skitt! WTF knows that shit De fleste her inne vet det Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hehe. Idol var mye morsommere enn hva jeg trudde. Sa jeg skulle se en episode så var det slutt. Hadde ingen aning å se ungdom drite seg så lodrett ut var morsomt å se på Kan si meg enig i der ja. Digga spesielt hu jenta med trekkspill; "Folkemusikk er jo popmusikk, er det fordi jeg ikke synger på engelsk?" Idiot. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 De fleste her inne vet det Så du napper løken hver gang personen legger inn et innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå