Gå til innhold

Idol på TV2

Anbefalte innlegg

Hva får egentlig folk som tydeligvis ikke eier talent til å stille opp på slikt? Greit nok, noen gjør det på kødd (Osama i Tromsø f.eks.), mens enkelte med de mest horrible sangstemmene blir totalt knekt av å ikke komme videre. Hva synest dere om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dommerne er bare max da. De mest teite (og geniale) forklaringer klarer de å hoste opp.

Dessuten.....HVORDAN klarer noen hankjønn å gjøre seg til horer og synge Robbie Williams, Ronan Keating osv. Eier de ikke skam?

Dessuten nr 2. Stray "gay" fra Bergen :lol:

Lenke til kommentar
Kaskaso: ok.. ikke fulgt med på Idol i det hele tatt jeg, leste bare det der på nett i dag.. :p

Du burde ha fulgt med. Et bedre søppelprogram som er faktisk værdt å se på skal man lete lenge etter.

Jenter som tror de er divaer, men som heller ufører sin sang i cowboy-laila-stil. Gutter som synger i blodig alvor Ronan Keating.

Kan ikke bli bedre.......

Men nye sjanser neste fredag. Da er det Kvartfinale-runde.

Lenke til kommentar

Verste er at det hele kommer til å ende med et drittprodukt ala Cape (det "bandet" som ble dannet på i en serie på TV3 for en stund siden) :-?

Edit: Leste forresten at en som var med i dette "bandet" nå skal være med i Grand Prix.. say no more :o

Lenke til kommentar

Hun lille bergenseren med hatten var jo dritt flink da. Ellers var en gammel vennine med. Hun i svart som hadde så bra CV. Cecilie heter hun. Jaja hun sang ikke bra men faen hun kan danse!! Ellers syntes eg det var teit av dommerne og ikke la hun derre "store" komme videre når hun hadde bedre stemme en mange av de som kom videre.

Lenke til kommentar
Ellers syntes eg det var teit av dommerne og ikke la hun derre "store" komme videre når hun hadde bedre stemme en mange av de som kom videre.

Var det noen bombe om en slik person ikke kom videre?

Det er da nokså åpenlyst hva TV2`s Idol er ute etter.

Lenke til kommentar

Jepp, men jeg forstår dem jo også, selv om det er teit. Målgruppen for det ferdige produktet er vel fjortiser, så...

Lenke til kommentar

Jepp, men jeg forstår dem jo også, selv om det er teit. Målgruppen for det ferdige produktet er vel fjortiser, så...

Kan vi ane vinneren allerede nå?

Satser 2 blanke cd`er til den nette sum hmmm (ikke mye) på at Stray "gay" stikker av med seieren, premien og nok tilbud til å feie over fjortisser i 4 år fremover.

Lenke til kommentar
Ellers syntes eg det var teit av dommerne og ikke la hun derre "store" komme videre når hun hadde bedre stemme en mange av de som kom videre.

Tja dumt nok det liksom men å lyge til hun ved å si at hun ikke sang bra syntes eg var skammelig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...