Gå til innhold

Trådløs fjernutløser til 40D.

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne til min 30D hos HK.supplies

http://cgi.ebay.com/Phottix-Cleon-Wire-Wir...oQQcmdZViewItem

Adr. til HK supplies hvis ikke øvre link virker.

http://stores.ebay.com/Hong-Kong-Supplies_...sQ3amesstQQtZkm

Du får denne til alle Canonkameraer.

Kommer på 251.-+ mva. 51.- formye for å unngå moms :(

Fungerer som phottix vist i et annet innlegg her,i tillegg har den mulighet til og bruke mottakeren også som sender til kamera.Har også 2 sec. forsinkelse.

Fungerer helt utmerket.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo en Phottix det også. Ser veldig bra ut.

Lurer på om vi må ha en eller to sånne til studentforeninga også, sammen med minst en gorillapod, så kan vi montere et kamera oppunder taket på scenen under konserter, forestillinger etc, trådløst kontrollert av en særdeles dyktig fotograf som ellers løper rundt og tar bilder fra gulvet.

Lenke til kommentar

Lurer på om vi må ha en eller to sånne til studentforeninga også, sammen med minst en gorillapod, så kan vi montere et kamera oppunder taket på scenen under konserter, forestillinger etc, trådløst kontrollert av en særdeles dyktig fotograf som ellers løper rundt og tar bilder fra gulvet.

:hmm: Hvor finner dere det,må vite :tease:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

:hmm: Hvor finner dere det,må vite :tease:

Ikke noe problem, vi har flere allerede :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Noen som har hørt noe om disse?

Gadget infinity

Noen erfaringer? Vurderer å bestille trådløs utløser samt diverse blitstilbehør.

Har selv 30D.

Har bestilt en Cactus trigger til blitsen min derifra i går, så jeg gir tilbakemelding når den har kommet.

Har også bestilt en Cactus fra Gadgetinfinity. Tilbakemeldingene på flickr tilsier at det er en grei butikk, med forholdsvis rask levering. Den cactusen er forresten samme enhet som selges i Norge for en tusenlapp under navnet GuangBao DC-604. Tror den koster meg 160 kroner inkludert frakt + ev. mva og fortolling.

Glemte selvsagt å bestille en vanlig fjernutløser, skal gjør det nå *s*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...