Pixl. Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) hei, har nå kommet til hvor man dreper en kar(sniper- long shot) er helt på slutten av oppdraget hvor vi må holde " last stand" til hjelp kommer.. har prøvd ca 20 ganger nå men dør alltid. har det på nest vanskligste da.. noen tips? endret slik at ingen spoiler.. Endret 11. november 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 prøv å sette ned vanskelighetsgraden Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hva med å sette dette i spoilertag så du ikke ødelegger for de som ikke har kommet så langt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hva med å sette dette i spoilertag så du ikke ødelegger for de som ikke har kommet så langt? Emnetittelen "Kommer ikke vidre i COD 4" sier jo en del om at det er høy spoiler fare her da Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Sleit noe helt sinnsykt med dette jeg også (på hard) men greide det til slutt ved å legge claymores rundt omkring på plassen der, gjerne i en halvsirkel. Så la jeg all C4en min bak de steingreiene som er der hvor alle folka kommer fra. Så satt jeg bare ved siden av han fyren og fyrte løs. Når helikopterene har vært der og sluppet ned folk så kommer det også en haug av folk fra borti der og steller seg bak de steingreiene. Da smeller du C4en. Pass på høyresida di også. Prøv å ta de som løper dit. Om noen kommer seg gjennom på høyresida så er det et tre rett til høyre for han fyren som er fint og stå bak og ta de fra høyre. Spiller gjennom på veteran nå. Gruer meg nesten til jeg kommer til dette stedet, er ikke langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå