NextoN Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) En kompis av meg skal ha seg ny bærbar han skal ikke bruke den til annet en msn og skole nesten så maskinvaren må ikke være den beste. Han skal ikke spille på den. Eneste han sa til meg at han bør kunne: -Se film på den(evnt HD og) -Hadde vært flott med DVD-brenner Endret 12. november 2007 av NextoN Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva med litt mer info? Pris, trenger han stor hdd? Hvis han skal se litt filmer etc. på den, er det greit å ha. Spør han om dette, og kom tilbake med mer info da. Og de aller fleste bærbare i dag har DVD brenner, så det trenger nok ikke du å tenke på Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Prisen skal vell ligge rundt 6000,- helst ikke mer. Han trenger ikke noe særlig stor HD heller men tror det kommer godt med. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Denne Acer-maskinen har jeg, og den er glimrende til slikt bruk. Eneste jeg har å utsette litt på den er batteriet som kanskje ikke egner seg til skolebruk, med mindre man får plugga inn laderen mens man er på skolen. For meg er det ikke noe problem siden jeg sjelden har bruk for pc "ute i det fri". Skjermen er topp, lyden er glimrende med et par Koss hodetelefoner, bildet er meget bra! Også kan han kjøpe musen siden touchpaden kan være litt "groggy". Fikk den musen før helgen og den er knallbra. PC`n er dessverre utsolgt hos MPX nå, men får han tak i den så kan jeg anbefale den iallfall. Prisen var under 6000,- når jeg kjøpte den for et par mnd siden. Ps! Kan være noe krøll med den linken til pc, kommer du inn på hovedsiden til MPX, så prøv igjen Endret 11. november 2007 av cheeba33 Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) cheeba33 har litt problemer med å få linken din til å fungere. Endret 12. november 2007 av NextoN Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Emnetittelen så bra ut nå. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 cheeba33 har litt problemer med å få linken din til å fungere. Ok, som sagt så kan det være at du kommer inn på hovedsiden til MPX ved første klikk. Lukk den og klikk på linken igjen. Funket her iallfall. Men uansett da, det er en Acer Aspire 5720Z. Dessverre viser den seg å være vanskelig å oppdrive nå for tiden ...fant jeg ut etter hvert. Evt kan du sjekke denne som er "storebror" til den jeg har. Litt høyere pris, men ikke så ille. Bedre skjermkort også. Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 cheeba33 har litt problemer med å få linken din til å fungere. Ok, som sagt så kan det være at du kommer inn på hovedsiden til MPX ved første klikk. Lukk den og klikk på linken igjen. Funket her iallfall. Men uansett da, det er en Acer Aspire 5720Z. Dessverre viser den seg å være vanskelig å oppdrive nå for tiden ...fant jeg ut etter hvert. Evt kan du sjekke denne som er "storebror" til den jeg har. Litt høyere pris, men ikke så ille. Bedre skjermkort også. hæ?. dein linken du ha dær gikk t forsia tell mpx, e d dein: Acer Aspire 5720Z du meine så koste dein 5995,- som er 100+ av på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå