Gå til innhold

Film anbefaling for kvelden med dama

tacomodo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Running scared. Terningkast 6.

Ps. Ikkje for sarte skjeler.

Støttes ikke. Så nettop denne filmen utelukkende på grunn av din post. Hele filmen er et stort voldskaos uten struktur. Hele filmen prøver desperat å fremstille seg selv som seriøs men totalintrykket røper at det ikke er tilfelle. Dama i filmen er pen, ellers ga den meg ikke noe. Se heller en god Tarantinofilm istedet. Esj, sitter igjen med en litt guffen følelse nå, tror det har noe å gjøre med barnemisshandlerene.
Lenke til kommentar
Running scared. Terningkast 6.

Ps. Ikkje for sarte skjeler.

Støttes ikke. Så nettop denne filmen utelukkende på grunn av din post. Hele filmen er et stort voldskaos uten struktur. Hele filmen prøver desperat å fremstille seg selv som seriøs men totalintrykket røper at det ikke er tilfelle. Dama i filmen er pen, ellers ga den meg ikke noe. Se heller en god Tarantinofilm istedet. Esj, sitter igjen med en litt guffen følelse nå, tror det har noe å gjøre med barnemisshandlerene.

Enig i nesten alt! Bare jeg elsker filmen :yes:

Lenke til kommentar

Ja, Cars er den med tegnefilmbilene. Ok film, men herregud så amerikansk at det er til å spy av.

Jeg så også Running Scared og makan til drittfilm! Løping og stress hele filmen, og en story som bare var dårlig. Terningkast 1 for min del. Ikke var den særlig voldelig heller synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...