olejl1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har hatt dette problemet i lengre tid. Dersom jeg slår av PC-en, og har den avslått over en periode (usikker på hvor lang periode, men i hvert fall over natten) starter den ikke opp igjen når jeg slår den på (restart går ok). Kommer opp feilmelding "CF" på hovedkortet noe som skulle tyde på CMOS problemer. For å få PC-en til å starte opp igjen tar jeg ut all RAM og setter de på plass igjen. PC-en starter nå opp, men klokken er det samme som når jeg slo av PC-en. Jeg har oppdatert hovedkortet med siste BIOS. Jeg har prøvd å bytte backup batteri på hovedkortet uten at det hjalp. Noen som har en god forklaring på hva som kan være problemet? Konfigurasjon: Hovedkort: EpoX EP-9NPAJ Prosessor: AMD Athlon 3500+ (socket 939) Operativsystem: Windows Vista Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Tror noe kan være galt med minnet. Prøv helt annen RAM på det hovedkortet ditt.. Lenke til kommentar
SlappPenis Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er du sikker på at når du flashet bios, at den ble fullført? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå