Marcelo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg et nytt agp skjermkort. Skal oppgradere fra et xfx 6600GT(AGP). Tingen er at jeg vil jo ha et kort som er bedre te film, spill og som jeg kan koble opp mot min stor skjerm. Tingen er at tv'en min ikke har pixel mapping, men så har jeg hørt at det skal gå bra om jeg har et skjermkort som har hdcp og hdmi. Stemmer dette?? og hvis ja, så hvilket kort kan dere annbefale?? Endret 12. november 2007 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Noen som kan hjelpe meg ut her? Vil helst bestille meg et kort fortest muligt og trenger hjelp. E en stund siden jeg har holdt på med pc( bygging og alt sånt), ca 1 1/2-2 år. og er litt rusten innen dette for tiden, derfor eg ikke for det til selv Lenke til kommentar
wiak Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) https://prisguiden.no/product.php?productId=82634 er vel det beste AGP kortet for tia du har mulighet i driveren og ordne pixelmapping sån at du får hele desktop på skjermen ^^ den har ogås mulighet å spille av HD DVD og Blu-Ray Disc in maskinvare, så da trenger du ikke rask cpu kanskje gi litt mere info om maskina di nå? Endret 12. november 2007 av wiak Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg trodde Radeon sitt 1950XT var det beste agp kortet nå, ifølge det jeg har lest rundt omkring tidligere idag. Har forresten 1950XT de samme mulighete for hd avspilling og pixell mapping som du wiak skriver om?? mine pc specs: Cpu: Amd Athlon 64 4200+ X2 Ram: 2x 1024 twinmos og 2x 512 twinmos HK: MSI K8N Neo 2 Platinum Skjermkort: XFX 6600GT 128mb Hdd: 1x 80GB 2x 250GB 1X 200GB 1X 320GB Skjerm: Samsung Syncmaster 173T Tastatur og mus sett: Logitech Dinovo Media Desktop Laser CD\DVD: Nec Dvd brenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå