jemartinsen81 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei hei, jeg har et stort problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg kjøpte en Gamer-PC fra Komplett for nærmere to år siden. Denne fungerte utmerket helt frem til igår. Klokken sju igår kveld slo jeg av PC-en på en helt normal måte, og når jeg kom hjem igjen etter fem-seks timer var den totalt død. Til tross for at power-ledningen er koblet til på skikkelig måte, og til tross for at den lille "0/1 switchen" på baksiden står på "1", gir ikke PC-en fra seg noe som helst tegn til liv. Normalt er det en liten rød lampe som lyser på kabinettet selv når PC-en er slått av, for å vise at den er koblet til, men denne er også helt død nå. Jeg har aldri overklokket denne PC-en, og kabinettet har ikke vært åpnet de siste 2-3 månedene. Hvor kan feilen ligge? Har powersupplyet kortsluttet på en måte? Setter stor pris på råd. Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Etter det du sier så virker det som at PSU'en er død. Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hva var oppsettet? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Høres ut som strømforsyninga, for min del. Prøv med en annen? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hørtes ut som en død strømforsyning ja, prøv og bytte den med en annen i huset om du har det tillgjengelig.. Lenke til kommentar
jemartinsen81 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Hmm når jeg bruker en binders til å koble sammen den grønne ledningen med en svart en, så starter alle 3 viftene mine opp. Er hovedkortet mitt dødt, somehow? Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er vel 3 års garanti/reklamasjon på den PC-en fra komplett Men hvis psu tenner når du starter den via jumper/binders så tipper jeg mer mot hovedkort feil enn psu. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ring å hør med komplett da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå