Intel94 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei. Såg det var andre som hadde lakt opp spess av PC-en sin her. Tenkte eg kunne gjere det og høre ka dåke synst om den Eg er 13 år og har solgt gamle PC-er osv. spart som ein gal og gjort alt for å få penger til komponentane. CPU: Intel Core 2 Quad Q6600, 2,4ghz Hk: Asus P5N-E SLi RAM: Corsair 1024mb PC6400 x2 (2GB tilsammen) GPU: nVidia XFX 8800GTS 640mb HDD: 400GB Samsung disk PSU: Hiper 580W type-R med modulære kabler og kvarte strømper Kabinett: Thermealtake Soprano DX, svart med vindu 4 Kald Katoder i blått, sound control, AeroCool GateWatch kontrolpanel, ei MIST 92mm vifte i sidedøra i blått. Logitech G5 mus, Saitek eclipse II tastatur og Packard Bell 19" Widescreen skjerm(skjermen sponsa farmin meg med) PC-en har eg bygd og spart til sjøl Ka dåke synst om oppsettet? 2mnd og 4 dager gammal Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Tror du bør fikse opp emnetittel før tråden din blir stengt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg siterer retningslinjene for denne kategorien som du finner helt øverst: Denne kategorien inneholder egne retningslinjer for bruk av emnefelt og minimumsinformasjon ved oppretting av ny tråd.Brudd på disse retningslinjene vil føre til stenging av tråd. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg