Gå til innhold

Sinnsyke priser for MacBook-tillegg.

magnus.o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel enkelt og greit at personer som pleier å kjøpe slikt er bedrifter, og de har råd. Når man bytter hardware selv så mister man garantien sin fra Apple. Får de inn maskin som er forskjellig fra orginal specs så blir den i de fleste (om ikke alle) tilfeller sendt direkte ut igjen....

Lenke til kommentar

På iBooken min er det svært enkel i allefall, veit ikkje korleis det er på macbooks. Hjå meg vippar eg berre opp tastaturet opnar ei luke og matar det nye minne inni. Ingen forsegling eller noko. Det er jo laga for at du skal kunne gjere det sjølv, ellers hadde dei aldri laga det til slik.

Lenke til kommentar
Apple kan ikke uten videre si at garantien ikke gjelder lenger dersom det er satt inn uoriginalt minne. Forbrukerkjøpsloven gjelder uansett, og den gir 5 års garanti.

mvh Thorstein Korsvold

Denne gjelder kun så fremt du leverer tilbake maskinen i samme stand du fikk den.

Man mister overhode ikke garantien om man bytter harddisk eller ram. Har byttet både harddisk og ram på min Macbook Pro, har hatt den inne på service og de sa ingenting på det.

Hva var det du fikk gjort på "service" da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...