Rincewind76 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hm, skulle lime inn et objekt fra et annet bilde i dag (noe jeg ikke kan huske å ha gjort på årevis), men fant ikke noen fornuftig metode for å endre størrelsen på dette. Limet ganske enkelt utklippet inn i bildet i et eget lag. Endte med å endre størrelsen på bildet jeg tok det fra til det matchet størrelsen jeg trengte for at det skulle passe inn i det andre bildet. Noe tungvint... Må vel være en enklere måte å gjøre det på slik at jeg kan endre størrelsen på utklippet ved å bare dra og skyve e.l. etter at jeg har limt det inn? Bruker Photoshop CS2. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Trykk Ctrl + T for å aktivere Free transform, og du kan endre storleik som du vil, ved å dra i hjørna. Hald inne Shift for å låse høvet mellom høgd og breidd, hald inne Alt for å skalere om midtpunktet. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Takk, akkurat det jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå