kjeklulf Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har oppdaget at en enkelt tråd i Mine innlegg vises som ulest. Tråden ble vist som lest men ble så flyttet til en annen kategori (Samfunn og politikk) og etter det vises det oransje ikonet ved tråden i Mine innlegg selv om det ikke har kommet nye innlegg. En bug et eller annet sted? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har en bug, slik at trader jeg postet sist i, viser lest i Mine Innlegg. Men hvis jeg gar pa Siste 24 timer, sa er traden ulest. En annen ulest bug er hvis man klikker pa ulest-knappen pa en trad man aldri har vaert inni, kommer jeg til 2. innlegget. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Har oppdaget at en enkelt tråd i Mine innlegg vises som ulest. Tråden ble vist som lest men ble så flyttet til en annen kategori (Samfunn og politikk) og etter det vises det oransje ikonet ved tråden i Mine innlegg selv om det ikke har kommet nye innlegg. En bug et eller annet sted? Har oppdaget etterhvert at dette skjer flere ganger med tråder som blir flyttet. Noen som kikker på det? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg