John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hokksund... Hvor er det egentlig? Nærheten av Drammen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ikke så langt fra Oslo iaffal. En time med bil. Drammenselva renner gjennom iaffal. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ikke så langt fra Oslo iaffal. En time med bil. Drammenselva renner gjennom iaffal. Riktig. Det er en by . Og drammenselva renner rett mellom. Drammen ligger en halv time med bil unna. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det er fint å fiske laks i Hokksund.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Får se hva mor og far sier til å flytte. Blir litt dårlig plass i bagasjen hvis man skal ha bruket med seg. MASSE skog jeg herjer vilt i og tjener MASSE kroner. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Kom hit istedet. Som jeg sa: Kanskje til høsten igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Damer har muligheten til å forandre seg og hvis du skal se de som det er er det jo om morran Her er noen eks: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Sminke gjør mye med damer ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Sminke gjør mye med damer ja Det vet du alt om tenker jeg Lenke til kommentar
Odden Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 finn ei kjærring som er digg uten sminke, så er det bare å nyte ho Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Eller finn en rik kjerring som har tatovert sminken på Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 finn ei kjærring som er digg uten sminke, så er det bare å nyte ho Er ikke barebare det. Sjelden man finner slike. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Tilbake til 1 eller 2... Jeg tar dame nr. 2 ettersom 99% av dere har vært på nr. 1 allerede noe SÅ utbrukt vil jeg f... ikke ha Men nr 1 er best da Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 det finnes damer som kan være oppimot søte uten sminke.. men fine.. ikke faen jenter uten sminke ser ut som morratryner.. etter mine erfaringer i alle fall.. :oops: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 det finnes damer som kan være oppimot søte uten sminke.. men fine.. ikke skitt jenter uten sminke ser ut som morratryner.. etter mine erfaringer i alle fall.. :oops: så du sier du ser bomba ut ... uten sminke .. ..... [00:10] <MiZzPeNtA> jeg liker ikke å være grønn i trynt [00:10] <MiZzPeNtA> et [00:11] <K-DoG> derfor man har sminke! [00:11] <K-DoG> [00:11] <MiZzPeNtA> hehe [00:11] <MiZzPeNtA> jeg bruker ikke pudder.. [00:11] <MiZzPeNtA> sry [00:11] <K-DoG> hehe .. HAHA du går altså rundt å ser sprengt ut hele dagen?? hehe .. neida Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 det finnes damer som kan være oppimot søte uten sminke.. men fine.. ikke skitt jenter uten sminke ser ut som morratryner.. etter mine erfaringer i alle fall.. :oops: så du sier du ser bomba ut ... uten sminke .. ..... [00:10] <MiZzPeNtA> jeg liker ikke å være grønn i trynt [00:10] <MiZzPeNtA> et [00:11] <K-DoG> derfor man har sminke! [00:11] <K-DoG> [00:11] <MiZzPeNtA> hehe [00:11] <MiZzPeNtA> jeg bruker ikke pudder.. [00:11] <MiZzPeNtA> sry [00:11] <K-DoG> hehe .. HAHA du går altså rundt å ser sprengt ut hele dagen?? hehe .. neida jupp" jeg går rundt og ser sprengt ut! skal innrømme det! og jeg ser bomba ut hele tiden.. tilogmed med sminke! det er ganske nice :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg klarer bare ikke å være frekk lenger ... trur jeg må legge meg litt i trening !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå