KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Dame 2 er første bilde i en pr0n stripe :oops: Hehe.. Tror nok ikke det. Hun er Miss Sveits.. Tror ikke hun er med i noe pr0n.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Dame 2 er første bilde i en pr0n stripe :oops: Hehe.. Tror nok ikke det. Hun er Miss Sveits.. Tror ikke hun er med i noe pr0n.. Bla bla, det sier dem alle. Bare en pr0n stjerne på avveie Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Bla bla, det sier dem alle. Bare en pr0n stjerne på avveie Hrmpf. Forsiktig med hva du sier, kan fortsatt gjøre realitet av det med verneskoen (PS: Verneskoen ble dekorert med et kutt av motorsagen i dag ) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Bla bla, det sier dem alle. Bare en pr0n stjerne på avveie Hrmpf. Forsiktig med hva du sier, kan fortsatt gjøre realitet av det med verneskoen (PS: Verneskoen ble dekorert med et kutt av motorsagen i dag ) Vel, du er velkommen til hokksund hvis du tørr gå av toget ved stasjonen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Vel, du er velkommen til hokksund hvis du tørr gå av toget ved stasjonen Vet a f43n hvor hokksund er men ifølge "bosted" er det en plass i Buskerud? Hvis det er tilfelle er det nok litt for langt borte. Men du kan jo få ta toget vestover så skal jeg gi deg en opplevelse du aldri glemmer Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Vel, du er velkommen til hokksund hvis du tørr gå av toget ved stasjonen Vet a f43n hvor hokksund er men ifølge "bosted" er det en plass i Buskerud? Hvis det er tilfelle er det nok litt for langt borte. Men du kan jo få ta toget vestover så skal jeg gi deg en opplevelse du aldri glemmer Jeg har aldri nevnt å reise til deg :-? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Fin avatar du har, John. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har aldri nevnt å reise til deg :-? Pyse? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Du ødelegger for søppelraidet mitt, Nostra. ;( Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Du ødelegger for søppelraidet mitt, Nostra. ;( Neida, gjør det bare litt vanskeligere. Er vel kjekt med utfordringer? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Fin avatar du har, John. Takk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Du ødelegger for søppelraidet mitt, Nostra. ;( Neida, gjør det bare litt vanskeligere. Er vel kjekt med utfordringer? Tror jeg valgte feil tidspunkt. Men jeg gir meg ikke ennå. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg er villig til å kjempe til siste post! Men har desverre bare ISDN jeg xDSL du har? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg er villig til å kjempe til siste post! Men har desverre bare ISDN jeg xDSL du har? ISDN!!!!!!!!!!!!11111111111111 Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sorry, kunne ikke dy meg Nostra Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg er villig til å kjempe til siste post! Men har desverre bare ISDN jeg xDSL du har? A sådan. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er ikke min feil at jeg bor langt ute på bygda. Sende flygeblad og gjorde virkelig en innsats ang. Firstmile men sambygdingene var lite villige. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hehe så synd. Flytt til Hokksund da vel. Beste miljøet som fins. Ekstra nice er at de fleste med telesnors 384/128 abonnenment får 60kb/s download og 20kb/s upload Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ...Men her i storbyen Oslo, kan du velge og vrake i hva du vil da så. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ...Men her i storbyen Oslo, kan du velge og vrake i hva du vil da så. Hadde sittet på en 2Mbit G.SHDSL linje hvis Firstmile hadde blitt realitet. Men ser dårlig ut EDIT: (JA, jeg trykkte edit!!!!) Skal kanskje gå på skole i Oslo til høsten neste år. Får se hva det blir av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå