dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 JESS! endelig NOEN som har peiling her... meg, nostradamus og cipher... tre folk med bra damesmak men positivt at jeg ikke var den eneste da Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 må vel fatte det at hvis dere er kun tre mot ØRTEN er det DERE som har dårlig smak? Nope. Det er herved bevist at men trekker mot billige damer. END OF DISCUSSION! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er så morsomt når noen skriver AKKURAT det du skulle si.. som nostrudamos der... men uansett, jeg synes at 2 var 100 ganger bedre enn 1. av de få som mener det. at vi har annerledes smak er positivt ettersom mange her tydeligvis trekkes mot billige damer... 2ern var NYDELIG. takk for meg. har lagt inn litt for mange innlegg i denne posten. mvh jens Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 (endret) [2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jeg er best? 8) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Nostradamus den avataren... kan du fjerne den elns? Spyr hver gang jeg ser den . Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 HoVeSkOt: Lær deg engelsk! (end of discussion..). Hvis samtlige her inne fikk velge mellom 2 damer: nr 1. er en fin dame, ikke så vanskelig å få seg noe på. nr 2. er den nydeligste dama på jord, men 98% uoppnåelig. Hvilken dame tror du menn går etter? Kanskje 1 ja.. Jeg personlig er litt mer "old fashion" og hadde gått for nr. 2 uansett odds. jeg er best? 8) EDIT: Må lære meg engelsk jeg også men nå gidder jeg ikke krangle mer. Steng tråden nå som jeg ligger best an! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Nostradamus den avataren... kan du fjerne den elns? Spyr hver gang jeg ser den . WTF? Skal du ha deg en vernesko-tupp midt i de edlere deler? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Nostradamus den avataren... kan du fjerne den elns? Spyr hver gang jeg ser den . WTF? Skal du ha deg en vernesko-tupp midt i de edlere deler? Ja takk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hva i søren får deg til å tru et hu nr. 2 er så "uoppnåelig"?hu ser jo ut som ei russisk yrkeskvinne med AIDS, herpes, flatlus og syfilis! Ikke det at hun er så uoppnåelig, er bare det at nr 1 ser xxx ganger billigere ut! Ergo: Menn tar den de får seg lettest på. FAEN at jeg ikke klarer å gi meg. Someone slap me, plz Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Gi deg meg å ronke? :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 NR1 er deiligst!! DERMED BASTA! nr2 er digg også men stiller i en helt annen klasse (pretty girl down to earth next door?) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Nå som nostradamus har gitt seg får vel jeg forsette ettersom vi er på samme lag=) Vi jeg skal dra en hoveskot versjon: Det er herved bevist at: - Hoveskod ikke eier kunnskaper innen engelsk -At de fleste gutter herpå forumet går for den billigste dama der, mens folk som har litt mer oppi skallen går for de naturlige jentene - Det er nesten bare Nostradamus og jensmann som har god smak her på forumet - jeg har lagt inn litt for mange mld her på denne posten - at folk flest her blir lurt av sminke, lys osv. - At folk flest her liker billige oppsminkede barbie-doller greit, der tok jeg litt mye i. endret nå! kommer vel til å få en del reaksjoner på denne posten regner jeg med... uansett. diskusjonen kan fortsette inn i det uendelige for min del, jeg har sagt mitt. Og jeg mener at dame nr. 2 er den fineste jeg har sett... (nå kommer en eller annen fjortis til å i "da har du ikke sett mye" VÆRSÅGOD) mvh forelsket :oops: jensemann ps. bare kødder med forelsket, men fy faen ass! så fine damer er det få av! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jaja "lurt av sminke og lys" hehe kordan i helsiken kan du vite om hun er styg uten sminke? Går for den som ser best ut av de bildene vi fikk. Ikke sikkert baben deres er så digg uten den sminken hun og whatever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er jo flere som synes dame nr. 2 var best enn dere da Les tråden og teller så ser du hvor mange som valgte henne Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Dame 2 er første bilde i en pr0n stripe :oops: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hehe dame to er jo digg og naturlig men dame 1 er Se men ikke røre deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå