PeNtA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 laetitia casta (bra staving) mmm!! Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nr. 2! Definitivt. Ikke bli lurt av bildekomposisjon og lys... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Dere tar bare nr. 1 for hun ser billigst ut (med andre ord: lettest å få seg noe på). Hun har jo nok sminke til å male ett hus! NR. 2 hmm.. tenker ikke på om det er lett å få seg noe når man ser på utseendet til en kvinne... (eller gjør dere det? ) nr.1 har fineste former, både i ansiktet og kroppen (etter alt jeg ser) +at hun har finere øyne, og ikke så liten munn som nr2 den så bare rar ut.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 (endret) 22 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 (endret) 22 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 og ikke så liten munn som nr2 den så bare rar ut.. hmmm....liten munn er da bedre enn stor munn....liker du kvinnelige kjønnsorgan på størrelse med en bøtte? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 og ikke så liten munn som nr2 den så bare rar ut.. hmmm....liten munn er da bedre enn stor munn....liker du kvinnelige kjønnsorgan på størrelse med en bøtte? jeg snakket om munnen de hadde i ansiktet, ikke den andre (som man ikke kan se engang) :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 1 Men Ingen slår Holly Valance Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Men Ingen slår Holly Valance indeed Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 og ikke så liten munn som nr2 den så bare rar ut.. hmmm....liten munn er da bedre enn stor munn....liker du kvinnelige kjønnsorgan på størrelse med en bøtte? jeg snakket om munnen de hadde i ansiktet, ikke den andre (som man ikke kan se engang) :smile: Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det må nok bli nummer 1 ja Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 laetitia casta (bra staving) mmm!! vi er interresert i din mening, siden du er en av de færre kvinner som henger på forumet... Forventer at du tar nr. 1 jeg sa jo min mening!! laetitia casta! (ok kanke stave) men det er navnet til nummer 1 hu er nice! mye mer nice enn nummer 2.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Nummer 1. Her var det klasseforskjell. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 (endret) eee Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå