KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Prøv å blek håret ditt da. Se hvor mye det ligner. æsj! ikke skitt! ødelegge håret og stilen på den måten da gitt! nei ellers takk! det går grensen! Sitat fra en i klassen min som er her inne av og til: Hadde Penta bleket håret og tredd på seg en push-up hadde det vært prikk likt Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hadde Penta bleket håret og tredd på seg en push-up hadde det vært prikk likt LOL! #1 er best Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hadde Penta bleket håret og tredd på seg en push-up hadde det vært prikk likt Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Var det noen som så det derre smallville dokumentaren som gikk idag på tvnorge?? Kristin kreuk (lana) var ikks SÅÅÅ som hun ser ut på serien eller på bilder. Ble litt skuffet bombe... hu hadde vel fått skarpa av seg 3lag med sminke... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Sitat fra en i klassen min som er her inne av og til: Hadde Penta bleket håret og tredd på seg en push-up hadde det vært prikk likt HAHAHAH in my face liksom! huff da! men alså.. nei! jeg hadde ikke ligna! det er jeg HELT sikker på! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Sitat fra en i klassen min som er her inne av og til: Hadde Penta bleket håret og tredd på seg en push-up hadde det vært prikk likt HAHAHAH in my face liksom! huff da! men alså.. nei! jeg hadde ikke ligna! det er jeg HELT sikker på! Hehe... Penta smigret... :wink: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 PeNtA: You're just in denial Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har ikke funnet en eneste dame jeg syns er fin som har kort hår. Konklusjon: Behold håret. Halle Berry ffs!!! hu er jo naisest! Ugly Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har ikke funnet en eneste dame jeg syns er fin som har kort hår. Konklusjon: Behold håret. Halle Berry ffs!!! hu er jo naisest! damn right *issac hayes-style* 8) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 PeNtA: You're just in denial haha!! no!! jeg nekter å tro jeg ville sett ut som den tøsen hvis jeg hadde hatt blondt hår og store pupper asså! eneste likhet ville blitt store pupper og blondt hår.. men ta kunne jeg liksågodt likna på pamela! så nei! ikke faen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har ikke funnet en eneste dame jeg syns er fin som har kort hår. Konklusjon: Behold håret. Halle Berry ffs!!! hu er jo naisest! Ugly WTF! ... er du sprengt eller? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 finnes ikke no ugly med dette her: http://www.absolutely.net/berry/hb71.htm Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 finnes ikke no ugly med dette her:http://www.absolutely.net/berry/hb71.htm thats some fine pice of ass you found there! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Laetita Casta (nr. 1) var mye bedre enn ho Miss Sveits eller hva det nå var... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Skjer ingenting når jeg ser på hun. Hun er jo fin, men ikke slik superchich. Er bare slik det er her i gården. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg liker best jenter med LANGT haar , helst boelget eller litt kroeller ,da er det bra Kort haar...hm synes ikke noe searlig om det . Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg liker best jenter med LANGT haar , helst boelget eller litt kroeller ,da er det bra Kort haar...hm synes ikke noe searlig om det . og jeg liker best å lese med når noen skriver med bokstavene æøå også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå